کف سازی با سنگ کوبیک در فضای باز با هزینه های مناسب تر

سنگ کوبیک

 نوعی از مصالح می باشد که برای فضای خارجی ساختمان ها، باغها و ویلاها و همچنین در پارکها  استفاده می شود که به دلیل استحکام بالا، زیبایی، طبیعی بودن، سهولت در اجرا توانسته است جایگاه ویژه ای در بین سایر کف سازی ها در زمینه دکوراسیون خارجی به خود اختصاص دهد.

 قبل از ادامه بهتر است بدانید که مهم ترین مسائلی که در انتخاب نوع کف سازی دخیل هستند، سلیقه، بودجه و کاربری مکان، میزان تردد در آنجا و مقاومت در برابر سایش یا ابعاد آنهاست.

2

ابعاد کوبیک

ابعاد سنگ کوبیک شده 10*10*10 سانتی یا 8*8*8 و 10*10*5 سانتی بسته به سلیقه و محیط متفاوت می باشد.کف سازی سنگی دارای تنوع بالایی در جنس، طرح، رنگ و مشخصات کیفی می باشد. معروف ترین انواع کف سازی سنگی سنگ کوبیک گرانیت می باشد.

گرانیت

سنگ کوبیک گرانیت را می توان در مکان های شلوغ مانند فضاهای بیرونی، پارکینگ ها، ادارات، هتل ها و غیره استفاده کرد. زیرا این نوع سنگ در برابر ضربه و سایش بسیار مقاوم است. این سنگ در صورت تماس با آلاینده های مختلف به راحتی تمیز می شود. همچنین به دلیل زیبایی و رنگ های متنوع از جمله صورتی، خاکستری، سفید، نارنجی، مشکی و قهوه ای و شرایط نگهداری راحت تر دارند ، ابعاد سنگ گرانیت 40 در 40 و 60در 60 برای کف سازی های داخلی و ابعاد کوبیک شده آن برای فضای خارجی مناسبتر است بهترین نوع کف سازی کوبیک سنگی گرانیت می باشد.

3

مزایای سنگ کوبیک

این سنگ مکعبی سنگ فرشی مناسب است که نه تنها از استحکام بسیار بالایی در برابر شرایط آب و هوایی و عوامل شیمیایی برخوردار است بلکه دارای مزایای زیادی می باشد.

 کوبیک سنگی به سبب قیمت مناسب آن از طرفداران بیشماری برخوردار است و از مزایای زیر نیز برخوردار می باشد.

  • عدم لغزندگی سطح مورد استفاده
  • دفع سریع آبهای سطحی
  • ماندگاری و دوام بسیار بالا
  • قابلیت اجرا بر روی کلیه سطوح
  • تنوع بخشی به محیط بواسطه اشکال منسجم
  • قیمت بسیار مناسب سنگ کوبیک در مقایسه با سایر سنگفرش ها
  • این سنگ صیقلی و لیز نمی باشد و در هنگام باران خطر لیز خوردگی روی آن وجود ندارد
  • همچنین نور و انرژی خورشید را منعکس نمی کند.

اگر شما هم می خواهید بهترین نوع کوبیک سنگی یا سنگ مناسبی برای سطح پروژه تان تهیه کنید به شما پیشنهاد می کنیم با شماره های زیر در تماس باشید و از مشاوره رایگان ما بهره ببرید.

0513314700 و 09151135831 گروه معادن و کارخانجات شهریار.

کدخبر: 766545 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟