در تعطیلات صف طولانی برای بنزین، مواد غذایی و آب معدنی در گیلان طبیعی است

به گزارش رکنا، مهرداد لاهوتی، کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یازدهم در پاسخ به برخی مطالب منتشر شده طی روزهای اخیر درباره مشکلات مردم درخصوص کمبود بنزین ، مواد غذایی و آب معدنی در استان گیلان طی تعطیلات هفته گذشته، به خبرنگار رکنا چنین گفت: چرا برخی مسائل سیاه‌ نمایی می شود؟ وقتی در طی یک هفته، سه برابر ظرفیت استان جمعیت وارد می شود، برخی موضوعات مثل صف برای بنزین و یا حتی غذاخوری و رستوران هم طبیعی می شود. چرا این ها را بزرگ می کنند؟

این نماینده مردم گیلان در مجلس دوازدهم تصریح کرد: در یک هفته حدود 600 هزار خودرو وارد این استان شد، بنابراین طبیعتا باید جایگاه‌ های بنزین شلوغ باشد. این موضوع در مناسبت های مختلف در دیگر استان‌ ها مثل خراسان و یا فارس هم دیده می‌ شود و موضوع تازه ای نیست.

وی در پاسخ به این سوال که" آیا این موضوع در گیلان مسبوق به سابقه نیز بوده است؟"چنین گفت: بله، در ایام نوروز هم این مسائل را داریم ولی من هیچ اثری از کمیود مواد غذایی طی هفته گذشته در گیلان ندیدم.

لاهوتی در ادامه گفت: البته که رستوران ها هم شلوغ بود و برای پذیرایی مشتری ها صف می کشیدند ولی این موضوع غیرطبیعی نیست. چرا باید همه چیز را به دولت نسبت دهیم؟

به گزارش رکنا، گفتنی است پیش از این، جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، از فقدان بنزین در ایام تعطیلات هفته گذشته و نیز کمبود مواد غذایی با هجوم اتباع عراقی به این استان و عدم تدبیر شرکت پخش و پالایش فراورده های نفتی گلایه کرده بود.

کدخبر: 1038375 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟