بیش از 9 گردنه و پیچ خطرناک در استان رفع خطر شده است

به گزارش رکنا، عبدالکریم اخترشناس از افتتاح طرح‌های راهداری با سرمایه‌گذاری ۹۰۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: در این راستا با تکمیل و افتتاح ۶ طرح نقاط جاده‌ای پرحادثه ایمنی محورهای مواصلاتی استان بوشهر ارتقا یافت.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال ۱۰۷ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد اظهار کرد: در این راستا ۷۷ پروژه با سرمایه‌گذاری ۹۰۰ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر افتتاح شد.

وی از آغاز عملیات اجرایی ۳۰ پروژه با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان خبر داد و افزود: در این راستا طرح‌هایی همچون تعریض و بهسازی پیچ‌های پرحادثه، رفع خطر در گردنه‌ها و بهسازی و روکش آسفالت محورهای روستایی به طول بیش از ۴۰ کیلومتر افتتاح شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ایمن‌سازی محورهای پرحادثه جاده‌ای را از جمله طرح‌های افتتاحیه در هفته دولت برشمرد و گفت: در هفته دولت با افتتاح ۶ طرح، ایمنی محورهای مواصلاتی استان بوشهر ارتقا یافت.

اخترشناس از ایمن‌سازی پیچ‌های محور جاده‌ای جاشک در شهرستان دیر خبر داد و خاطرنشان کرد: پیچ‌های خطرناک محور جاشک ۱۰ کیلومتر است که طرح رفع خطر این محور به طول ۳ کیلومتر با ۲۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای برای رفع مشکلات جاده‌ای پرخطر در استان شده است، گفت: از  نقاط جاده‌ای پر حادثه تاکنون مشکلات بیش از ۹ گردنه و پیچ خطرناک رفع خطر شده و طرح‌های مهمی در دست اجراست.

منبع: ایسنا

کدخبر: 1035297 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟