شرکت آرین موتور بدون مجوز لاماری را 242 میلیون تومان گران کرد!

به گزارش رکنا، در حالی شرکت آرین موتور به صورت خودسرانه قیمت لاماری را 242 میلیون تومان گران کرده است که هیچگونه مجوزی از وزارت صمت برای این افزایش قیمت ابلاغ نشده است. طبق قرارداد هر افزایش قیمتی باید به تایید وزارت صمت برسد اما حالا شرکت آرین موتور متقاضیان را تهدید کرده است که اگر 242 میلیون تومان اضافه بر قرار قبلی و باقیمانده قیمت خودرو (حدود 920 میلیون تومان) دیگر را طی دو هفته واریز نکنند، سهمیه آنها می سوزد.

یکی از متقاضیان در این خصوص به خبرنگار رکنا گفت: ما اسفندماه 1402 و با تعهد تحویل 120 روزه در سامانه یکپارچه عرضه خودرو از شرکت آرین موتور خودرو با پرداخت 50 درصد قیمت محصول، ثبت نام کردیم اما بعد از 5 ماه هنوز خودرویی تحویل داده نشده است. از سوی دیگر شرکت آرین موتور در اقدامی عجیب، قیمت غیررسمی که هیچ گونه مصوبه ای برای آن ابلاغ نشده را به ما اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه لطفا این موضوع را به گوش مسئولین وزارت صمت برسانید، گفـت: عدم شفاف سازی زمان تحویل و قیمت و عدم پاسخگویی شرکت آرین موتور باعث نارضایتی شدید ما شده است.

این متقاضی در ادامه گفت: شرکت آرین موتور ابتدا اعضاء را مجبور به واریز 50 درصد قیمت کرد و بعد از واریز وجه، یک قرارداد استثمارگونه را به امضای ما رساند و عملا چون ما 50 درصد پول را واریز کرده بودیم، کاری از دستمان ساخته نبود و به امید دخالت سازمان های نظارتی به انتظار نشستیم.

وی افزود: شرکت آرین مورتو از تاریخ 15 مرداد با تاخیر به بعضی از اعضاء دعوت نامه واریزی با نرخ های مختلف اعلام کرد و با این توضیح که اگر قیمت به تایید وزارت صمت نرسید، اضافه پرداختی عودت داده خواهد شد. این چه معنایی دارد؟ مگر قرار است ما قرضی ماشین بخریم؟ خواهشمند است این موضوع را رسانه ای کنید و به گوش مسئولین برسانید.

کدخبر: 1031733 ویرایش خبر
لینک کپی شد
سمیه باغی دبیر: اصغر آزاددل
آیا این خبر مفید بود؟