تعزیرات در طرح ویژه اربعین با جدیت پای کار

به گزارش رکنا به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی ، شهرام محسنی گفت: در سراسر کشور بخصوص استانهای غربی منتهی به پایانه های مرزی غرب کشور طرح ویژه اربعین در حال برگزاری است.

مدیرکل روابط عمومی تعزیرات حکومتی افزود: شعب سیار تعزیرات حکومتی و گشت مشترک با همکاری دستگاه های متولی جهت خدمت رسانی بهتر به زوار محترم ابا عبدالله الحسین(ع) از

پایانه های مسافربری در مرزهای شلمچه و چذابه و فروشگاه های پایانه مسافربری شهرستان اهواز، بازدید کردند.

به گفته محسنی، در ورودی استان خوزستان گشت مشترک تعزیرات حکومتی شهرستان های بهبهان و اندیمشک در حوزه مواد غذایی و رستوران ها، شهرستانهای شوش و دزفول در حوزه البسه و تعمیرگاه های خودرو و همچنین شهرستان سوسنگرد در حوزه جایگاه های سوخت در مسیر زائرین کربلا، نظارت و بازرسی دارند.

مدیرکل روابط عمومی تعزیرات حکومتی افزود: در بازدید های صورت گرفته توسط گشت های مشترک، مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته نیز امحا شدند و برای چهار فروشگاه متخلف در پایانه مسافربری پرونده تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

محسنی گفت: گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمان نیز به همراه کارشناس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با توجه به اهمیت طرح ویژه اربعین با  بررسی وضعیت از آژانس های مسافرتی و دفاتر فروش بلیط هواپیما بازدید کردند.                     

مدیرکل روابط عمومی تعزیرات حکومتی افزود: پس از بررسی تذکرات لازم به متصدیان مربوطه به منظور رعایت بیش از پیش قوانین و مقررات جاری داده شد و طبق اظهارات متصدیان آژانس، آنها از مشکلات مسافران جهت تهیه بلیط و کمبود تعداد پروازهای انجام شده در فرودگاه کرمان و همچنین کیفیت خدمات سامانه های فروش بلیط هواپیما گله مند بودند و درخواست انعکاس مشکلات موجود و اتخاذ راهکار جدی از سوی مسئولین مربوطه در این خصوص را داشتند.

کدخبر: 1031382 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟