بازار مسیرهای منتهی به مرزهای خروجی در رصد تعزیرات در طرح ویژه اربعین

به گزارش رکنا به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی ، شهرام محسنی گفت: با توجه به اهمیت طرح ویژه اربعین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه و روسای ادارات شهرستانهای قصرشیرین، سرپل ذهاب، اسلام آباد غرب و کنگاور به همراه معاون استاندار و اعضای کارگروه تنظیم بازار استان از اماکن و مراکز فروش و همچنین جایگاه های خدمات رفاهی در مسیر تردد زائران کربلا و عتبات عالیات به مرز خسروی جهت خدمت رسانی بهتر به زوار محترم ابا عبدالله الحسین(ع) بازدید و با متخلفان برخورد کردند.

مدیرکل روابط عمومی تعزیرات حکومتی افزود: بازدید اعضای گشت اقدام مشترک استان از جایگاه های خدماتی و رفاهی در طول مسیر کرمانشاه تا قصرشیرین و شهرستان کنگاور از موکب ها، رستوران‌ها، پمپ بنزین ها بازدید کردند که پنج پرونده تخلف تهیه و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

به گفته محسنی، گشت مشترک اربعین با حضور روسای ادارات تعزیرات حکومتی، صمت، اتاق اصناف، بهداشت و درمان، اتحادیه در شهرستان اسلام آباد غرب از مسیر تردد زائران کربلا و عتبات عالیات بازدید کردند.

مدیرکل روابط عمومی تعزیرات حکومتی افزود: گشت های مشترک تعزیرات در استان های ایلام و همدان نیز بصورت رزوانه در مسیر زائران کربلا از جایگاه های رفاهی و خدماتی بازید دارند.

محسنی گفت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان همدان از رستوران ها، نانوایی ها، سوپرمارکت ها، اغذیه فروشی ها، تعمیرگاه ها و تعویض روغنی های مسیر تردد زائران کربلا و عتبات عالیات بازدید کردند.

مدیرکل روابط عمومی تعزیرات حکومتی افزود: در این گشت های مشترک تعداد 11 گزارش تخلف از نانوایی ها، سوپر مارکت ها و اغذیه فروشی ها و 6 گزارش تخلف از در رستوران ها، تعمیرگاه ها و تعویض روغنی های مسیر تردد زائران و کاروان های زیارتی اربعین به مرز خسروی تهیه و پرونده آنها را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان همدان ارسال شده است.

محسنی نیز پیرامون طرح ویژه اربعین گفت: گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان ایلام نیز از تمامی پارکینگ های شهر ایلام و مهران با هدف رفاه حال زائران، اجرای قانون و کاهش تخلفات احتمالی بازدید کردند.

مدیرکل روابط عمومی تعزیرات حکومتی افزود: تعزیرات حکومتی استان ایلام به عنوان دبیر کمیته نظارتی طرح اربعین استان با اختصاص یک شعبه ثابت در پایانه مرزی شهید رئیسی و 30 بازرس در قالب پنج تیم نظارتی در پارکینگ های مهران به صورت  شبانه روزی ماموریت نظارتی خود را انجام می دهند.

محسنی گفت: در حال حاضر بیشترین تمرکز کار نظارت در استان ایلام در حوزه پارکینگ ها و پایانه مسافربری می باشد که تاکنون 12 پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی مرکز استان ارسال و در حال رسیدگی می باشد.

مدیرکل روابط عمومی تعزیرات حکومتی افزود: در اجرای مصوبات ستاد اربعین و تصویب تعرفه پارکینگ های خدمات دهنده، تعداد هفت بنر با موضوع هشدارهای تخلفاتی، اعلام تعرفه شبانه روزی پارکینگ و عدم اخذ وجه پیش پرداختی با هدف اطلاع رسانی به زائران محترم، برخورد با تعرفه غیر قانونی پارکینگ ها، کاهش تخلفات و جلوگیری از هرگونه اقدام سودجویانه در شهر مهران نصب شده است.

کدخبر: 1031000 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟