آغاز فروش بلیط پروازهای اربعین هواپیمایی هما

به گزارش رکنا، حسام قربانعلی سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: عرضه بلیت پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما"به فرودگاه نجف برای بازه زمانی ۲۴ مردادماه تا ۹ شهربور ماه سال جاری از عصر ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ شروع می‌شود.

وی ادامه داد: بلیت این پروازها صرفا در سایت این شرکت به نشانی iranair.com با قیمت مصوب عرضه می‌شود. نرخ بلیت یکسره از تهران به نجف ۵ میلیون تومان و نرخ بلیت رفت و برگشت ۱۰ میلیون تومان است.

قربانعلی به خریداران بلیت توصیه کرد در زمان خرید بلیت اطلاعات درخواستی را طبق مشخصات مندرج در گذرنامه مسافران وارد کنند و کارت بانکی را نیز آماده داشته باشند تا بلافاصله مراحل خرید را طی کرده و بلیت‌های خود را دریافت کنند.

وی درباره زمان‌های عرضه بلیت در سایت ایران ایر  گفت: سعی خواهیم کرد در جهت دسترسی بهتر متقاضیان، عرضه بلیت در فواصل زمانی مختلف انجام شود و از هموطنان تقاضا می‌کنیم برای خرید بلیت پروازهای اربعین به دفاتر فروش هما در سراسر کشور مراجعه حضوری نداشته باشند.

سخنگوی "هما" در پایان خاطرنشان کرد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" فروشی تحت عنوان بلیت چارتر ندارد و خریداران مراقب سو استفاده کنندگان در این زمینه باشند.

کدخبر: 1026802 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟