اطلاعیه مهم فرودگاه امام خمینی / دقایقی پیش صادر شد

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ، در راستای اعمال اختیارات قانونی مندرج در ماده5 قانون هواپیمایی کشوری مصوب 1328 و نظارت بر فعالیت های هواپیمایی کشوری به منظور حفظ مصالح عمومی و با استناد به مفاد مصرحه در ماده 16 قانون هواپیمایی کشوری و نیز بدلیل عدم رعایت ماده 30 آئین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی و با استناد به ماده 31 آئین نامه اخیرالذکر، پروانه فعالیت شرکت خدمات مسافرت هوایی ارزان سفر ایرانیان از تاریخ 10/05/1403 بدلیل عرضه بلیت/نمایش نرخ بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی بالاتر از نرخ های تعیین شده به مدت  یک ماه تقویمی تعلیق شد.

پروازهای ترکیش ایرلاین لغو نشده، بلکه با تاخیر انجام می‌شود

به گزارش رکنا،  مدیرکل ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین‌الملل فرودگاه امام خمینی (ره): هیچ‌گونه محدودیت پروازی به مقصد و مبدا ایران وجود ندارد و پروازها طبق برنامه در حال انجام است.

 پروازهای بامداد ترکیش ایرلاین با تاخیر انجام خواهد شد که مسافران می‌توانند از تابلو اطلاعات پرواز از میزان تاخیرها مطلع شوند.

پروازهای ترکیه - ایران طبق برنامه درحال انجام است

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) لغو پروازهای ترکیه به ایران را تکذیب کرد و گفت: پروازها طبق برنامه درحال انجام است.

سعید چلندری، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه پروازهای ترکیه به ایران و بالعکس در حال انجام است، گفت: پروازهای ترکیش ایرلاین طبق برنامه درحال انجام است و تنها ۲ پرواز این شرکت از بامداد به صبح تغییر برنامه داده است.

وی افزود: لغو پروازهای ترکیه به ایران صرفاً شایعه و جو رسانه‌ای است.

 

کدخبر: 1025332 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟