نشست هم اندیشی تخصصی شناسایی فرصت های سرمایه گذاری فرودگاه آبادان انجام شد

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی فرودگاه آیت الله جمی (ره) آبادان، این نشست به منظور هم اندیشی و شناسایی فرصت های سرمایه گذاری فرودگاه آبادان با حضور عبدی معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، خزایی معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌و کارها سازمان منطقه آزاد اروند، مدیر فرودگاه آبادان و  رؤسای اتاق های بازرگانی آبادان و خرمشهر  برگزار شد  .

در این نشست علی عبدی معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اظهار داشت ؛ بسترهای سرمایه گذاری بسیاری در فرودگاه آبادان موجود است که با معرفی آنها می توان در جهت جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برنامه ریزی کرد.

وی افزود : با استفاده از ظرفیت های فرودگاه آبادان و دسترسی ویژه این فرودگاه به مرز های بین المللی کمیته اقتصادی مشترکی ما بین شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و سازمان منطقه آزاد اروند تشکیل گردد.

خزایی معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارها سازمان منطقه آزاد اروند ، فرودگاه آبادان را  منشاء تحول و توسعه و آبادانی شهرهای آبادان و خرمشهر دانست و یادآور شد با همکاری مشترک فی ما بین و استفاده از ظرفیت اتاق های بازرگانی آبادان و خرمشهر فرصت های مناسب برای جذب سرمایه گذار فراهم گردد.

الواری نژاد مدیر فرودگاه آبادان ، ضمن تشکر از شرکت کنندگان در این نشست گفت: با توجه به فرصت های مناسب سرمایه گذاری در  فرودگاه آبادان، آمادگی خود را جهت پذیرش بخش خصوصی  و سرمایه گذاران اعلام می داریم.

در این جلسه تأسیس ایرلاین مقیم در فرودگاه آبادان، احداث هتل، راه‌اندازی ترمینال کارگو، راه اندازی ترمینال تشریفات اختصاصی CIP پیشنهاد گردید.

کدخبر: 1010365 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟