266 نفر در فراخوان انتخاب رئیس سازمان بهزیستی کشور شرکت کردند / چه کسی رئیس سازمان بهزیستی می شود؟

به گزارش رکنا به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در این اطلاعیه آمده است: پس از خاتمه مهلت شرکت در فراخوان، ۲۶۶ نفر در مهلت مقرر تا (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) سوابق‌شان را ارسال کردند و ۲۸ نفر دارای شرایط عمومی و تأیید شده برای ورود به مرحله دوم تشخیص داده شدند.

در این گزارش، اطلاعات شرکت‌کنندگان فراخوان به این شرح اعلام شده است:

در مجموع ۲۶۶ مورد شامل ۵۵ زن (۲۰.۷ درصد) و ۲۱۱ مرد (۷۹.۳ درصد) مشخصات شخصی، تحصیلی، سابقه فعالیت و ... را برای این فراخوان ارسال کردند. ۲۰۷ نفر از افراد ارسال‌کننده مشخصات از گروه سنی بالای ۱۳۴۰ تا بعد از گروه سنی ۱۳۷۶ بودند.

مدرک تحصیلی شرکت‌کنندگان در فراخوان، به این شرح است: از تعداد ۲۶۶ نفری که اطلاعات خود را ارسال کردند ۱۰۱ نفر (۳۸ درصد) در مقطع کارشناسی ارشد، ۱۲۳ (۴۶ درصد) دکتری تخصصی، چهار نفر (۱.۵ درصد) در دکتری حرفه‌ای، ۱۵ نفر ( ۵.۶ درصد) پزشک عمومی ، ۱۲ نفر (۴.۵ درصد) پزشک متخصص، ۲ نفر ( ۷۸ صدم درصد) پزشک فوق تخصص، پنج نفر ( ۱.۹ درصد) در مقطع پست دکتری هستند.

اطلاعات شرکت‌کنندگان بر حسب رشته تحصیلی نشان می‌دهد که ۵۵ نفر (۲۰.۶۸ درصد) رشته مدیریت با انواع گرایش، ۲۱ نفر (۷.۹ درصد) جامعه‌شناسی با انواع گرایش، ۴۰ نفر (۱۵ درصد) روانشناسی با انواع گرایش، ۳۱ نفر (۱۱.۷ درصد) پزشک، ۱۳ نفر (۴.۹ درصد) رشته‌های توانبخشی، ۱۱ نفر (۴.۱۴ درصد) مددکاری اجتماعی، پنج نفر (۱.۹ درصد) علوم اجتماعی با انوع گرایش و پنج نفر (۱.۹ درصد) رشته مشاوره بودند.

بر اساس این اطلاعیه، ارسال ‌ایمیل برای افراد احراز صلاحیت شده مرحله نخست به منظور دریافت رویکردهای علمی و برنامه‌ای خود با توجه به تشکیلات و ماموریت‌های سازمان بهزیستی و همچنین، جایگاه سازمان در نظام رفاه اجتماعی، توانبخشی، سلامت اجتماعی و ارتباطات بین‌المللی تا روز دوشنبه ۲۶ شهریور انجام شد.

همچنین دریافت رویکردهای علمی و برنامه‌ای نامزدهای ریاست سازمان سازمان بهزیستی کشور، بررسی در کمیته و دعوت از نامزدها بلافاصله آغاز و بر اساس زمان‌بندی پیش‌بینی شده و در طول مدت حداکثر ۱۵ روز صورت گرفته و در اختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار خواهد گرفت.

کدخبر: 1042488 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟