نهضت آسفالت را با اهمال کاری خدشه دار نکنیم!

به گزارش رکنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی، خزانه دار و عضو شورا در جریان دویست و شصت و یکیمن جلسه شورا با اشاره به جنگ غزه و جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم آن اظهار داشت: امیدواریم در قبال این جنگ نابرابر و ناعادلانه و این اجماعی که میان ابرقدرت‌های جهان علیه مردم ضعیف غزه در دفاع از سرزمینشان اتفاق افتاده است، همه آزاد اندیشان و آزادی خواهان جهان دست به دست هم داده و این فریاد به پا خیزد تا یک رژیم غاصب نتواند به جنایات خود ادامه دهد. 

وی افزود: این رژیم در جنایتی تازه، کشور سوریه را مورد حمله قرار داده است، کشوری که خو و رفتارش خونریزی و کودک کشی است به اقداماتش ادامه دهد. و کشورهای همسایه نیز که خود را به خواب زده‌اند بدانند که این رژیم هر کشوری را که منافع آن را به خطر بیندازد اعم از غزه، لبنان، سوریه یا هر کشور دیگر،مورد حمله قرار خواهد داد. 
کاشانی در ادامه، ضمن تقدیر از راه اندازی نهضت آسفالت در شهر گفت: با توجه به اینکه این اقدام، اقدام شایسته‌ای بوده و آثار خوبی دارد. درخواست می‌شود افراد با اهمال کاری ارزش این کار پسندیده را مخدوش نکنند تا این ذهنیت پیش نیاید که ما با انجام اقداماتی به دنبال افزایش هزینه‌ها هستیم. 
عضو شورا با بیان اینکه اداره شهرداری با این عظمت کار بسیار سنگینی است؛ تصریح کرد: از مسئولان درخواست می‌شود این روش ابلاغ ناگهانی بخشنامه وتجمع و سپس عدم توجه و اهتمام لازم به انجام کار کنار گذاشته شود. این دو روش نیاز به تدبیر بالاتری دارد و شهرداری نسبت به مشاغلی مانند آتش نشانی شناخت بیشتری یابد تا امکانات رفاهی که برای این افراد جهت تمدید روحیه در نظر گرفته شده است، مورد استفاده آنان قرار گیرد تا با برخی تصمیمات باعث آزردگی روح و جسم این افراد زحمتکش و از جان گذشته نشویم.
کدخبر: 1039188 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟