نامه عجیب سازمان دهیاری ها و شهرداری ها /انحلال یک سازمان تازه تاسیس پس از یک سال

به گزارش رکنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در انتقاد به عملکر سازمان دهیاری‌های و شهرداری‌ها گفت: مدت فعالیت سازمان فناوری‌های نوین یکسال بعد از ابلاغ این نامه است و تمدید فعالیت آن منوط به بررسی، ارزیابی عملکرد و تأیید سازمان خواهد بود. این یعنی ما یک شرکت را در شهرداری منحل کنیم؛ یک سازمان جدید تشکیل بدهیم و بعد از یکسال، اگر آقایان تشخیص دادند که منحل شود؛ منحل شود!

او ادامه داد: در طول سال‌های بعد از انقلاب حتی یک مورد پیدا کنید که وزارت کشور درباره اساسنامه یک‌ سازمان چنین نامه‌ای زده باشد. ما همیشه اصرار داشتیم وظایف سازمان فناوری اطلاعات نباید یا سازمان فناوری‌های نوین تداخل داشته باشد. برای تأسیس این سازمان، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در حال آسیب جدی است. برخی امکانات این سازمان را در اختیار سازمان فناوری‌های نوین قرار می‌دهند. در سه سال گذشته به اندازه کافی تضعیف و عدم توجه به سازمان فناوری اطلاعات داشتیم.
امانی‌ گفت: الان سازمانی را تأسیس می‌کنیم که ممکن است وزارت کشور ادامه فعالیت آن را تمدید نکند؛ شرکتی را منحل می‌کنیم و سازمانی را تضعیف می‌کنیم! این چه کاری است؟
کدخبر: 1036746 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟