خدمت‌ به سوگواران ماه صفر با ۲۴۰ تیم در اصفهان

به گزارش رکنا، به نقل از ایسنا، منصور شیشه‌فروش توضیح داد: تیم‌های یادشده در جاده‌ها و پایگاه‌های ثابت و سیار استان به‌ویژه در مسیر طریق الرضا(ع)، محورهای شرق، غرب و شمال استان مستقرند. آن‌ها در نقاطی چون نایین، انارک، چوپانان، خورووبیابانک، محور اصفهان _ نایین، محورهای جاده‌ای اصفهان، میمه، نطنز و کاشان، آزادراه‌ها در خدمت مردم‌اند.

او در تبیین اعضای این گروه‌های امدادی و پشتیبانی تصریح کرد: تیم‌های مذکور متشکل از عوامل پلیس راه و راهور ، راهداری، حمل‌ونقل جاده‎ای، هلال‌احمر ، اورژانس ، شهرداریها ، آتش‌نشانی و شرکت‌های خدمات‌رسان برق، آب، فاضلاب، مخابرات و دهیاری‌ها هستند.

 این مقام استانداری ادامه داد: به‌منظور امور پشتیبانی و اسکان بین‌راهی مسافران بیش از ۲۰ موکب، ایستگاه امنیت و سلامت به‌صورت مردمی برای خدمت به مردم‌ آمادگی دارند. پایگاه‌های امدادی و مساجد بین‌راهی، مجتمع‌های خدمات رفاهی نیز در این ایام با هدف خدمت‌رسانی به زائرانی که از عتبات عالیات برمی‌گردند، مهیا شده‌اند.

شیشه‌فروش با تأمل در مسئلۀ ترافیک بیان کرد: باتوجه‌به شرایط افزایش تردد در جاده‌ها و به‌منظور پیشگیری از وقوع حوادث جاده‌ای، تیم‌های عملیاتی پلیس راه با امکانات بیشتری در خدمت مسافران هستند و بر ایمنی ترافیک در محورها نظارت دارند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: با هماهنگی‌های انجام‌شده از سوی ادارۀ کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تاکنون ۱۳۵ ناوگان اتوبوس زائران را به مشهد مقدس اعزام کرده‌اند. تدابیر ایمنی لازم نیز در مسیر حرکت اتوبوس‌ها با اعمال نظارت‌های میدانی و استقرار تیم‌ها به عمل آمده است.

کدخبر: 1036741 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟