پرهیز از زیاده روی در تبدیل جوی ها و انهار در محلات به کانیو

به گزارش رکنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران ، سید محمد آقامیری،  رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در دویست و پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای شهر، طی تذکری گفت: در خدمتگزاری به مردم و زائران، تلاش ویژه‌ای در گرمای شدید امسال صورت گرفت و امیدواریم این حضور مؤثر در سالهای آینده نیز تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: تذکر بنده درباره اقدام کارشناسی شده در محلات مختلف است و آن هم تبدیل جوی‌ها و انهار واقع در محلات به کانیو هاست که رضایت شهروندان را به دنبال داشته است. در برخی مناطق نسبت به این موضوع زیاده روی می شود و باید دقت عمل صورت بگیرد؛ چرا که در تمام محلات نمی‌توان نسخه یکسانی اجرایی کرد.
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه این گزارشات در سه منطقه بررسی شده است؛ گفت: نباید اینگونه باشد که جوی‌ها جمع آوری شود. زیرا در فصل بارندگی شاهد آب گرفتگی خواهیم بود و موجب زحمت شهروندان می شود. لذا باید این اقدام کارشناسی شده باشد و جوی‌ها با دقت و کارشناسی تغییر ماهیت دهند.
مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران درپی تذکر آقامیری با بیان اینکه در برخی موارد موتورسیکلت ها در این کانیوها زمین می خورند که برخی مجدداً این محدوده ها را آسفالت کرده‌اند؛ افزود: شاید آنچه که قبلاً وجود داشت و آب را از جوی‌های سرپوشیده عبور می‌دادند؛ منطقی‌تر بود.
کدخبر: 1036059 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟