هماهنگی بین مدیران دولت پیشین و دولت جدید برای دعوت خبرنگاران با مشکلات مواجه شده است/ برخورد ناشایست با خبرنگار رکنا در فرهنگستان علوم! + فیلم

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، امروز، خبرنگار و تصویربردار رکنا برای حضور در جلسه حسین سیمایی وزیر علوم با اعضای شورای عالی علمی فرهنگستان علوم دعوت شد. جلسه ساعت 10 صبح امروز بود. خبرنگار و تصویربردار سر ساعت در محل حاضر شدند و در سالن در حال تهیه گزارش تصویری و مکتوب بودند که مدیر روابط عمومی فرهنگستان علوم پزشکی مانع تهیه گزارش خبرنگار شد.

این مدیر روابط عمومی با حضور بالای سر خبرنگار با لحن نامناسب به وی تاکید کرد از سالن خارج شود. خبرنگار  تاکید کرد که باید وظیفه اطلاع رسانی اش را با حضور در این مراسم انجام دهد اما مدیر روابط عمومی فرهنگستان علوم با لحن تندتری خبرنگار را به بیرون جلسه هدایت کرد و خودش روی صندلی خبرنگار نشست!

خبرنگار علت بیرون کردن خود را جویا شد. مدیر روابط عمومی گفت:" من اینجا رئیس هستم و شما را بیرون می کنم. فقط همین علت است"

گفتنی است وقتی خبرنگار برای برداشتن لوگوی رسانه به سالن برگشت، این مدیر روابط عمومی با لحنی تند و خشن اظهار کرد:" مگر من  نگفتم به سالن بر نگردید"

تاکید می شود وزیر علوم و همراهان وی در جریان این ماجرا این برخورد قرار نگرفتند و متوجه نشدند که با خبرنگار چه برخوردی صورت گرفت.

 

کدخبر: 1036030 ویرایش خبر
لینک کپی شد
زهرا علی هاشمی دبیر گروه: آزاده مختاری
آیا این خبر مفید بود؟