دستمال کاغذی به خبرنگاران دادیم تا آلودگی ها را پاک کنند/کسانی که ما را نقد میکنند، باید خود را درمان کنند! + صوت

به گزارش رکنا، این مراسم تقدیر که دور از شان خبرنگاران ابهر بود مورد انتقاد بسیاری از فعالان رسانه و فضای مجازی قرار گرفت. اما فردی که بانی برگزاری مراسم تقدیر از خبررنگاران ابهر بوده یکی از خبرنگاران محلی ابهر و کارمند یک اداره دولتی است که با نماینده مجلس ارتباط نزدیک دارد.

این فرد بعد از آماج انتقادات نسبت به  هدیه خبرنگاران با انتشار یک پیام در گروه تلگرامی خبرنگاران استان  زنجان در واکنش به انتقادات مطرح شده، آنها را حسود خوانده و گفته است:اینهایی که به این نوع تقدیر ما نقد وارد کردند خودشان نمی توانند یک کیک و آبمیوه به خبرنگاران بدهند. این افراد مریض هستند و باید درمان شوند.کسانی که ما را نقد میکنند، مهم نیستند، باید خود را درمان کنند!

او در بخشی دیگر از این پیام ادعا کرده:  نیاز است به بعضی ها دستمال کاغذی هم برای پاک کردن آلودگی ها در سرویس بهداشتی بدهیم که  نیاز است.برای این مراسم 11و نیم میلیون  تومان هزینه کردم  و دفعه بعد دیگر دستمال کاغذی هدیه نمی دهد قدرتش را دارد که سکه پارسیان هدیه بدهد.

از سوی دیگر  نماینده ابهر در مورد ماجرای اهدای دستمال کاغذی به خبرنگاران نیز اینگونه توضیح داده است:

منصور علیمردانی گفته است:  «تعدادی از خبرنگاران که عمدتاً خبرنگاران «ندای ابهر» بودند در مراسمی خصوصی جمع بودند و با ما تماس گرفتند که حدود ساعت ۲۲:۳۰ شب بود و به احترام خبرنگاران حضور پیدا کردیم.»

 «خبرنگاران صحبت‌هایی داشتند که بر حسب وظیفه، پای صحبت‌های آن‌ها نشستیم تا ساعت یک بامداد و موقع رفتن از مراسم به‌واسطه درخواست بزرگواران که قرار بر تقدیر داشتند در مراسم حضور پیدا کردیم. لوح‌ها و بسته‌ای از محصولات یکی از شرکت‌های منطقه برای خبرنگاران توزیع شد.»

 «البته که این جلسه، یک جلسه خصوصی بوده؛ نه هدیه‌ای در کار بوده و نه نماینده هیچ شهری، منابعی دارد که از کسی تقدیر و تجلیل کند.»

 «اگر قرار باشد تجلیلی توسط نماینده‌ای انجام شود از کل اصناف و تمام مردم باید تجلیل کنیم. همه مردم پیش ما یکسان هستند و هیچ تبعیضی بین آن‌ها قائل نیستیم و همه مردم و خبرنگارها عزیز ما هستند.»

«گاهی افرادی مغرض هستند و از ما خواسته‌های شخصی داشته‌اند که به خاطر غیرقانونی بودن خواسته‌شان و برآورده نکردن آن به این حواشی دامن زدند.»

 «مهمترین نکته این است که بنده هیچ نقطه ضعفی ندارم. مشکل رانتی، اقتصادی و فساد اخلاقی ندارم، برخی به دنبال تخریب‌اند ولی مردم ما آنقدر آگاه هستند که سره را از ناسره تشخیص دهند.

 

کدخبر: 1035303 ویرایش خبر
لینک کپی شد
منیره چگینی
آیا این خبر مفید بود؟