تقدیر و تشکر از خدمات شهرداری تهران در شهر های مرزی کشور برای زائزان اربعین

به گزارش رکنا، به نقل از شورای اسلامی شهر تهران ، پرویز سروری ، نایب رئیس شورا در جریان دویست و پنجاه و هفتمین جلسه شورا با اشاره به بازدید از مرزهای شلمچه و چذابه ضمن تشکر از پرسنل زحمتکش شهرداری تهران در این مرزها اظهار داشت: پرسنل زحمتکش شهرداری تهران در تمام مرزها خالصانه و عاشقانه خدمات بسیار ارزشمندی را به زائران اباعبدالله (ع) می‌کنند. تا انسان از نزدیک این صحنه‌ها را نبیند متوجه ارزشمندی این خدمات نخواهد شد. 

وی افزود: واقعاً در دمای بالای 50 درجه همکاران ما در شهرداری خالصانه و به طور شبانه روز با حداقل ساعت استراحت خدمات ارزشمند و مهمی را  ارائه می‌کردند. حضور این دوستان در مرزها سبب ایجاد یک وفاق و همدلی در میان اهالی آن منطقه شده است، اینها نشان می‌دهد تا چه اندازه کار جهادی می‌تواند تاثیرگذار باشد. 
سروری ادامه داد: از تمام کارکنان شهرداری‌های منطقه یک و سه که در این مرزها حضور داشتند؛ تشکر و قدردانی می‌کنیم چرا که شاهد بودیم چگونه این عزیزان بدون هیچ چشم داشتی به زائران ارائه خدمات می‌کنند و فقدان آن‌ها تا چه اندازه می‌توانست برای زائران مشکل آفرین باشد. از رئیس ستاد اربعین شهرداری و شهردار برای اهتمام جدی در این مسیر قدردانی می‌‍شود.
نایب رئیس شورا در ادامه به اجرای موفق برنامه محرم شهر اشاره داشته و اظهار داشت: به راستی برنامه محرم شهر به یک پدیده بسیار ارزشمند در فعالیت‌های فرهنگی کشور تبدیل شده است. تراز این پدیده ملی و حتی فراملی است و تنها محدود به تهران نمی‌شود و در جهان اسلام برگزاری چنین مراسمی کم نظیر است و برگزاری مراسمی با این کیفیت برای شورا و شهرداری یک افتخار محسوب می‌شود که توانستند اقداماتی از این دست را به بهترین شکل آن در این دوره انجام دهند. 
وی افزود: حضور 20 هزار نفر از جوانان و نوجوانانی که در عرصه‌های مختلف موضوع اربعین و محرم از جمله شعر آئینی و تعزیه و موضوعات مرتبط دیگر در حسینیه ملت، اقدام بزرگی بود که انجام شد و نیز آزادی 150 زن زندانی به واسطه حضور پر شور مردم از دیگر اقدامات بسیار خوب اجتماعی و فرهنگی بود و امیدواریم شاهد توسعه و تداوم چنین رفتارها و کنش‌های اجتماعی در سطح شهر تهران باشیم.
کدخبر: 1030818 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟