انجمن اولیای حامیان مدارس شهر تهران تشکیل شد

​به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران در این مراسم که صبح امروز ۲۱ مرداد در محل سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد، علیرضا کریمیان مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، نعمت بنی آدم رئیس هیئت مدیره مجمع تهران، اکبر ابراهیمی مشاور وزیر در امور خیرین و عضو هیات مدیره مجمع تهران، محمدرضا قربانی مدیرعامل مجمع تهران، کاظم دلیلی نایب رئیس مجمع تهران، و دیگر اعضای هیات مدیره آقایان: رضا گل نراقی، جعفرشریعتی، محمود زاهدی راد واحمد هوشنگی و وجیهه اله پرویزی رئیس انجمن اولیای مدارس شهرتهران و همچنین تعداد ۶۰ نفر از رابطان انجمن اولیا مربیان مناطق شهر تهران، دبیران دفاتر نمایندگی خیرین در مناطق و کارشناس مسئولان مناطق آموزش و پرورش حضور داشتند.

"انجمن اولیای حامیان مدارس شهر تهران" به عنوان یک نهاد جدید زیر نظر مجمع خیرین مدرسه ساز و اداره کل آموزش و پرورش تهران فعالیت می کند.

این نهاد مرکب از نمایندگان واجد شرایط و منتخب مناطق ۱۹ گانه شهر تهران و تعدادی از مدیران مجمع خیرین و اداره کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس است که برای شناسایی و جذب ظرفیت های خیری در سطح اولیا و خانواده های دارای ظرفیت خیری  فعالیت خواهد نمود.

در این جلسه "ابلاغ ماموریت" ۲۹ نفر از اعضای این انجمن در دوره نخست صادر شد.

تشکیل انجمن اولیای حامیان مدارس شهر تهران بر اساس ساحت‌های ششگانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بخش‌هایی از آیین نامه های اجرایی مدارس و دستورالعمل فعالیت انجمن‌های اولیا مربیان و در تعامل با مجمع خیرین شهر تهران خواهد بود.

 در این جلسه همچنین از پوستر این انجمن و شیوه‌نامه فعالیت آن رونمایی و رسماً کار این انجمن با اهدای ابلاغ ماموریت اعضای آن آغاز شد.

کدخبر: 1028937 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟