شهرداری بندرعباس حقوق پرسنل اداری را به موقع پرداخت نمی کند / آنها نمی دانند چگونه برای زندگی  برنامه ریزی کنند

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، کارمندان اداری شهرداری بندرعباس ، طی تماس تلفنی با رسانه رکنا، این موضوع را اعلام کردند که حقوق ماهیانه آنها در روزهای متفاوتی از ماه واریز می شود.

یکی از پرسنل شهرداری بندرعباس به رکنا می گوید: من با بیش از یک دهه کار کردن در شهرداری بندرعباس، تا کنون به یاد ندارم دو ماه پشت سر هم، حقوقمان در یک روز مشخص واریز شده باشد. ما همیشه حقوقمان را در روزهای متفاوتی از ماه دریافت می کنیم که این موضوع، نظم و برنامه ریزی را در زندگی ما به هم ریخته است. 

او در ادامه می گوید: من هر ماه در روز پنجم، قسط بانکی دارم که با این وجود، الان که نوزدهم مردادماه است، هنوز حقوقی دریافت نکرده ایم.

یکی دیگر از پرسنل شهرداری بندرعباس تاکید می کند: من این ماه، می بایست برای هزینه های ثبت نام فرزندم در مدرسه حقوقم را خرج می کردم؛ ولی الان ناچار شدم قرض کنم تا روزی که نمی دانیم چه زمانی است، پول بدهی را پرداخت کنم.

با پیگیری این موضوع از شهرداری بندرعباس، روابط عمومی به رکنا اعلام کرد: کارمندان شهرداری به این موضوع واقف هستند که شهرداری یک سازمان غیر دولتی است که نمی تواند مثل ارگان های دیگر، در یک روز ثابت، پرداختی ها را انجام دهد.

با این وجود، به نظر می رسد سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، می بایست نسبت به این موضوع ورود جدی داشته باشد و پیگیر نوع دریافت حقوق کارکنان شهرداری بندرعباس باشد.

کدخبر: 1027469 ویرایش خبر
لینک کپی شد
زهرا علی هاشمی دبیر گروه: آزاده مختاری
آیا این خبر مفید بود؟