علی آقا پروین، شما اسطوره فوتبالید، نباید می رفتید سمت آمبولانس / رئیس اورژانس تهران: با هر مرکزی که دستورالعمل ها را نقض کند برخورد می شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، روز گذشته، پس از قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ، علی پروین ، پیشکسوت این تیم، با آمبولانس جشن قهرمانی را ترک کرد! علت این اقدام عجیب علی پروین، شلوغی جشن قهرمانی پرسپولیس اعلام شده است.

طبق پیگیری های رکنا، این آمبولانس خصوصی در اختیار باشگاه پرسپولیس بوده است؛ اما آیا چنین اقدامی در شأن این باشگاه پرطرفدار است که از ظرفیت آمبولانس، حتی خصوصی، اینگونه استفاده شود؟

محمد اسماعیل توکلی، رئیس اورژانس تهران درمورد تخلفات مربوط به آمبولانس های خصوصی به رکنا گفت: ما طبق دستوری که از مقام عالی وزارت در خصوص ساماندهی آمبولانس های غیر 115 و بخش خصوصی در سال 1402، دریافت کرده ایم عمل می کنیم. ماموریت های این بخش از آمبولانس ها به بیش از 800 مورد در سال رسیده است. 

وی تاکید کرد: همکاران ما در اداره نظارت بر آمبولانس های غیر 115، به صورت شبانه روزی در تمام معابر عبوری و مراکز آمبولانس های خصوصی و شرکت های تابعه و هر جای غیردولتی که از آمبولانس استفاده می کند حضور پیدا خواهد کرد و الزامات ما را ارزیابی می کند تا آن مرکز، آنها را رعایت کرده باشد. هر مرکزی که دستورالعمل های ما را نقض کرده باشد، به مراجع مربوطه ارجاع داده می شود تا نسبت به ابطال مجوزشان اقدام کنیم. شکایت عمده از آمبولانس های خصوصی درباره مبالغ دریافتی است که هم وطنان می توانند در سامانه 190 این شکایت را ثبت کنند و ما با جدیت به این موضوع رسیدگی می کنیم. لازم به ذکر است مواردی که هزینه اضافه دریافت کرده بودند نیز عمدتا به مردم بازگشت داده شده است. 

کدخبر: 1004238 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟