رونمایی از نرم افزار و میز الکترونیکی کالبد شکافی (تشریح یار) + عکس

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا،  امروز یکشنبه هشتم دی ماه، دکتر علیرضا زالی در نشست خبری رونمایی از «میز الکترونیکی و نرم افزار کالبد شکافی (تشریح یار)» Medical Technology Corporation)Treata) در این مراسم گفت: استراتژی جدید و متعالی دانشگاه، تبدیل دانشگاه به صورت واقعی بازار تولید و خلق ثروت است.

وی با بیان اینکه در دنیا علم و خلق ثروت توامان رشد کرده است، گفت:بهترین راه برای دستیابی به جایگاه مناسب اقتصادی استفاده از ظرفیت های دانشگاه ها حایز اهمیت است.

 وی در ادامه افزود: فناوری از اجزای جدایی ناپذیر در برنامه ریزی دانشگاه است.

بنابراین ایجاد ستاد کارآفرینی و عملیاتی شدن فعالیت های پارک علمی و فناوری در آینده ای نه چندان دور،  محل مناسبی برای هم اندیشی و خلاقیت ها به منظور بهره برداری از ظرفیت های فناوری به شمار می آید.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این مراسم یادآور شد: طراحی این محصول توسط دانشجویان دانشگاه را یکی از مهمترین ویژگی های این نرم افزار دانست و در ادامه عنوان کرد: امروز  رونمایی از این محصول نشان از شجاعت و عزت نفس ملی دانشجویان این مرزو بوم دارد.

 دکتر زالی، دانشگاه مرکز شکل گیری شوروشوق بالای علمی دانشجویان به خودباوری بوده و این دستآورد را بسیار ارزنده و قابل تقدیر و توجه توصیف  کرد.

 وی خطاب به حاضرین در جلسه اذعان داشت که استراتژی توجه و اعتماد به ظرفیت های بالای دانشجویان می تواند بسیاری از مشکلات کشور را در حوزه علم و فناوری برطرف کند.

دکتر زالی ضمن بیان اینکه توجه به ساماندهی شرکت های دانش بنیان در دانشگاه از اولویت برنامه است افزود: برنامه ریزی برای گسترش و توسعه آزمایشگاه های مجازی، یکی دیگر از ضروریت ها رشد تکنولوژی و آموزس در دانشگاه است.

وی در ادامه افزود: در آینده ای نه چندان دور آزمایشگاه های فیزیکی و واقعی جای خود را به آزمایشگاه های مجازی با هدف صرفه جویی در زمان و ذخیره منابع خواهند داد.

دکتر زالی گفت: طراحی و استقرار نرم افزارهای شبیه ساز  راه حل مناسبی برای افزایش مهارت و ارتقا اعتماد به نفس حرفه ای است.

3

کدخبر: 530047 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟