به گزارش گروه اجتماعی رکنا به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران ،نعمتی سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، ضمن اشاره به پیشینه ی مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، راه حل‌های ارائه شده توسط برنامه های مرتبط با مسئولیت اجتماعی جهت چالش‌های زندگی شهری را عامل مهمی در کاهش ریسک اجتماعی، اقتصادی و محیط زیستی عنوان کرد.

وی با تأکید بر توسعه شرکای اجتماعی سازمان متبوعش در حوزه مسئولیت اجتماعی سازمانی در خصوص همکاری های آتی مشترک دو سازمان ابراز امیدواری کرد.

در ادامه ی نشست دکتر ملکی رئیس پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف ضمن اشاره به پیشینه 10 ساله پژوهشکده، فلسفه تشکیل آن را جهت‌دهی و سیاستگذاری برای توسعه علم و فناوری در کشور متناسب با شرایط جامعه برشمرد .

این مقام مسئول با اشاره به مجموعه‌های توانمندسازی و شتاب‌دهی از جمله "مدرسه نوآوری اجتماعی روشنا" و" مدرسه توسعه پایدار"، هدف از ایجاد مدرسه توسعه پایدار را ترویج گفتمان‌سازی عمومی با یک رویکرد تخصصی و خاص به موضوع مسئولیت اجتماعی سازمانی ذکرکرد.

نهادسازی در زمینه مسئولیت اجتماعی سازمانی به منظور پایداری فعالیت ها و ارائه خدمات، از مهمترین دستاوردهای این جلسه بودند.

کدخبر: 386269 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟