پرسش و پاسخ

ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • ارث چگونه تقسیم میشود؟

    یک هشتم ارثی که از مکان تجاری به همسر میرسد چطوری محاسبه میشود؟ آیا میشود وصیت کند که کل اموال بین همسر و فرزندان به طور مساوی تقسیم شود؟ اگر فرزندان همه امضا کنند آیا این وصیت قابل اجرا هست؟

    دسته بندی: حقوقی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ ۱۹:۳۷:۰۶
  • گذاشتن عکس بی حجاب در فضای مجازی جرم است؟

    آیا گذاشتن عکسی که حجاب در آن رعایت نشود در فضای مجازی جرم محسوب میشود یا نه؟ و اگر جرم محسوب میشود چه مجازاتی برایش در قانون اسلامی تعیین شده حالا چه حداقل یا چه حداکثر؟

    دسته بندی: حقوقی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ ۱۹:۳۲:۳۵
  • راضی نیستم همسرم حقوق مرا به خانواده اش بدهد

    همسرم مدتی است وجوه حقوق مرا به خانواده اش (پدر و مادر) بدون اطلاع من اهدا میکند. دسترسی به <br /> گردش کارت بانک همسرم نیز ندارم. چگونه میتوانم جلوی این بخشش بدون اجازه مرد خانواده را بگیرم؟

    دسته بندی: حقوقی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ ۱۷:۵۴:۳۶
  • همسایه روبرو ماشینش را جلوی در ما پارک میکند

    همسایه مقابل در منزل ما پارک میکند. خانه ما دارای در ماشین رو و در ورودی کوچکتر است و در روز موجب ناراحتی ما میشود چون که سایه در سمت خانه ماست و خانه او روبروی خیابان است و به خاطر جدایی خانه اش و بدون پارکینگ باعث شده تعداد ماشین ها بالا برود و اینکه همیشه من را اذیت میکند و میگوید برو کلانتری طبق قانون هیچ کاری نمیتوانید بکنید. آیا نمیشود کاری کرد که از خطرات مجادله به دور باشیم؟

    دسته بندی: حقوقی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ ۱۷:۵۰:۴۲
  • مادرم بدون اطلاع ما خانه را به نام برادرم زده

    پدرم وصیت نامه دارد بعد از او همه اموال به مادرم و بعد از مادرم به فرزندم برسد. پدرم موقع زنده بودن منزل را به اسم مادر سند نوشت و بعد از چند سال مادرم بدون اطلاع من که در خارج از کشور هستم و فرزندان دیگر خانه را به نام برادرم سند زد و در سند نوشته مبلغی دریافت کرده که صحت ندارد. آیا راهی برای بازگشت آن هست؟

    دسته بندی: حقوقی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ ۱۷:۴۷:۲۵