ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • چگونه کم کاری تیروئید را درمان کنیم؟

    دخترم 16 سال دارد و به كم‌كاري غده تيروئيد مبتلاست. مدتي است زير گلويش برآمدگي‌ ايجاد شده است. چه راه درماني وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۱۶:۳۰:۵۳
  • می خواهم دوباره باردار شوم اما مشکل دارم

    نزديك به دو سال است دچار درد در ناحيه پهلوها شده‌ام در صورتي كه انجام سونوگرافي و آزمايش‌هاي مختلف مشكل خاصي را نشان نداده است. از طرفي هم پيش از سيكل‌ ماهيانه دچار دل‌دردهاي شديدي مي‌شوم كه با اتمام سيكل ماهيانه برطرف مي‌شوند و پس از آن هم حدود يك هفته لكه‌بيني دارم و بعد از پايان لكه‌بيني‌ها، مجدد دچار دل‌درد مي‌شوم. علاوه بر اين حدود 5 سال از زايمان اولم مي‌گذرد و قصد بارداري مجدد نيز دارم اما امكان‌پذير نيست. آيا موارد فوق به يكديگر مرتبط هستند؟ راه بهبود چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۱۶:۲۶:۰۶
  • خال های قرمز ریز روی بدنم روز به روز بیشتر می شود

    30 سال است كه در نواحي مختلف بدنم مانند صورت، پاها و... خال‌هاي ريز قرمزرنگي به‌وجود آمده است. با بالا رفتن سن تعداد آنها بيشتر مي‌شود، خارش نداشته اما در تمام سطح بدن با فاصله در حال پيشرفت است، علت اصلي چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۱۶:۰۹:۳۹
  • راه حل پارگی پرده گوش چیست؟

    مدتي است كه پرده گوشم پاره شده و ترشحات چركي از آن خارج مي‌شود. چند روزي است كه گوشم دچار خونريزي شده است. پزشك تشخيص عمل جراحي و ترميم گوش داده است. آيا نياز به عمل جراحي است يا اينكه با مصرف دارو بهبود پيدا مي‌كند؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۱۶:۰۸:۰۴
  • موهای صورت پسر 19 ساله ام هنوز در نیامده است

    پسرم 19 سال دارد. وزنش 65 كيلوگرم و قدش 175 سانتيمتر است اما هنوز رشد موهاي صورتش آغاز نشده است. چه راه درماني را توصيه مي‌كنيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۱۶:۰۶:۱۰