ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • نوردرمانی روش موثری است؟

    مدت 25 سال است كه به بيماري پسوريازيس مبتلا شده‌ام، در يك سال اخير برآمدگي‌هايي در نواحي زانو، پا و روي دستم نيز تشديد شده است، داروهاي مصرفي بي‌اثر بوده و پاسخ مثبتي از اين روند درماني نگرفته‌ام، نوردرماني چه تأثيري در كنترل اين بيماري دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۱۷:۰۸:۵۲
  • آبریزش بینی و خلط نشانه چیست؟

    دختري 18 ساله‌ دارم كه حدود دو سال است مرتباً دچار آبريزش بيني و تجمع خلط در دهانش مي‌شود. عكسبرداري مشكلي در زمينه سينوزيت نشان نداده است. علت و راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۱۷:۰۶:۱۲
  • بزاق دهانم خیلی زیاد است

    مدتي است كه هنگام خواب و در زمان‌هاي ابتدايي كه به خواب رفته‌ام، بزاق دهانم به حدي ترشح مي‌شود كه باعث آزار و يا برخاستنم از خواب مي‌شود. علت و راه درمان را چه مي‌دانيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۱۷:۰۴:۳۰
  • راه درمان عفونت و قارچ چیست؟

    نزديك به دو سال از ازدواجم مي‌گذرد. مدتي است دچار سوزش و تكرر ادرار شده‌ام. پاسخ سونوگرافي از كليه و مجاري ادراري بي‌نقص بوده است اما به عفونت و قارچ مبتلا هستم. قصد بارداري دارم. راه برطرف شدن عفونت به منظور اقدام به بارداري چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۱۶:۵۹:۵۹
  • اگزما درمان قطعی دارد؟

    نزديك به دو سال است زير چشم، چانه، پشت پلك، كنار بيني و گوش هايم كهير ميزند، ورم ميكند و بعد از پوسته ريزي زخم ميشود. داروهاي تركيبي استفاده كرده ام اما اين حالت در تمام فصول وجود دارد. بهترين راه كنترل و درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۱۶:۵۳:۵۸