ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • 6 سال است يبوست دارم چکار کنم؟

    حدود 6 سال است به نفخ و يبوست شديد دچار هستم. پزشكان تشخيص التهاب روده را داده‌اند و از اين‌رو مصرف پودرهاي ... را توصيه كرده‌اند اما مصرف اين پودرها تنها مدت كوتاهي مؤثر بوده و اكنون اشتهايم كاهش پيدا كرده و مشكلاتم هم دوچندان شده است. باتوجه به موارد ياد شده چه راه درماني را توصيه مي‌كنيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۸:۰۹:۱۷
  • کیست تخمدان مانع بارداری میشود؟

    حدود شش سال از ازدواجم مي‌گذرد، قبل از بارداري اول كيست كوچكي داشتم كه برطرف شد. در اقدام به بارداري دوم، با انجام آزمايش‌ها، تشخيص وجود كيستي هفت سانتيمتري داده شد كه با عمل جراحي خارج شد اما باز هم تخمدان چپ، كيست‌هايي مي‌سازد كه مانع بارداري مي‌شود. آيا با مصرف دارو اين كيست‌ها از بين مي‌روند يا نياز به عمل جراحي است و راه بارداري مجدد چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۸:۰۴:۱۹
  • موهایم دسته ای می ریزد، ممکن است عصبی باشد؟

    يك ماه است موهايم به صورت دسته‌اي ريزش دارند، در ناحيه جلو سر ريزش بيشتر است. در مراجعه به پزشك يكسري داروهاي تقويتي برايم تجويز شده است، مشكلات هورموني خاصي در آزمايشاتم مشخص نشده، اما احتمال داده‌اند شايد ريشه عصبي باعث ريزش مو شده باشد، راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۷:۵۶:۵۸
  • بارداری درد کمر را بیشتر می کند؟

    نزديك به يك‌سال است به ديسك متوسط دچار شده‌ام و در ناحيه پاها احساس درد شديدي مي‌كنم. با انجام فيزيوتراپي و آب‌ درماني، كمي بهتر شده‌ام. آيا بارداري درد اين نواحي را افزايش مي‌دهد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۷:۵۵:۱۱
  • عوارض سندرم روده چیست؟

    عوارضي كه بيماري سندرم روده تحريك پذير بر روده بزرگ خواهد داشت چيست؟ آيا ممكن است عاملي براي ايجاد سرطان باشد؟ نزديك به دو سال است گاهي اوقات دچار يبوست و گاهي اوقات دچار اسهال مي‌شوم و با وجود بررسي‌هاي متعدد، تا به حال راه درماني نيافته‌ام.

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۷:۵۲:۵۷