ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • دلیل گرفتگی بعد از عمل دیسک چیست؟

    مدت دو سال است كه عمل ديسك كمر انجام داده‌ام. سه ماه كه از انجام عمل گذشت، دوباره دچار اسپاسم عضلاني شدم. با انجام فيزيوتراپي بهتر شده‌ام. مي‌خواهم دليل اين مورد را بدانم.

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۸:۲۴:۲۸
  • شقاق غیر از جراحی درمان دیگری هم دارد؟

    نزديك به شش ماه از زايمانم مي‌گذرد و به عارضه شقاق مبتلا شده‌ام. آيا راه درماني وجود دارد يا اينكه به عمل جراحي نياز است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۸:۲۲:۴۱
  • باردار هستم و از شدت کم خونی بیهوش می شوم

    نزديك به سه ماه است كه باردار هستم، اما خونريزي دارم به‌طوري كه بيهوش مي‌شوم. البته به عارضه كم‌خوني هم دچار هستم. علت اين خونريزي‌ها و راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۸:۱۸:۴۹
  • برای اینکه موهایم دوباره دربیاید باید چه کار کنم؟

    يك سال و نيم پيش به دليل مشكلات و فشارهاي عصبي موهاي سر، مژه و ابروهايم شروع به ريزش كرد، علت بيماري تشخيص داده نشد و در عرض 6 ماه كل موهايم ريخت آمپول‌ها و داروهاي مختلف در درمان ريزش مو بي‌تأثير بود، بهترين روش براي رويش مجدد موها چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۸:۱۳:۱۰
  • خارش گلو دارم و شبها خروپف میکنم

    نزديك به دو سال است در ناحيه گلو، احساس خارش و گرفتگي دارم و اين حالت‌ها در زمان استراحت بيشتر مي‌شوند. علاوه بر اين دچار خروپف نيز مي‌شوم. راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۸:۱۱:۰۵