ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • با خوردن ادویه خارش و سوزش پیدا میکنم

    مدت 10 سال است بين ابرو و كنار بيني، علائم قرمزي، سوزش، خارش و پوست پوست شدن ظاهر مي‌شود همچنين در ناحيه سر، لاله ‌گوش و قفسه سينه لكه‌هاي صورتي ايجاد مي‌شود و بعد از مدتي بهبود يافته و دوباره عود مي‌‌كند و با خوردن غذاهاي تند و ادويه‌دار علائم بروز مي‌كند علت و راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۲۰:۲۹:۱۷
  • دخترم وقتی عصبی می شود سردرد شدید میگیرد

    دخترم 30 سال دارد. بيش از يك‌ماه است، قسمت چپ گيجگاهش دچار درد مي‌شود. اين دردها صبح هنگام به سراغش مي‌آيد و بسيار عصبي مي شود، انجام سي‌تي‌اسكن هم مشكلي را نشان نداده اما وجود فشارهاي عصبي، شدت دردها را بيشتر مي‌كند چنين دردهايي با ميزان خفيف‌تر در گذشته وجود داشته اما اكنون تشديد شده‌اند، راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۲۰:۲۶:۵۰
  • لکه های روی دست و کتف ربطی به پرکاری تیروئید دارد؟

    حدود 12 سال است به عارضه كم‌كاري تيروئيد مبتلا هستم و از داروي ... استفاده مي‌كنم. با آزمايشي كه به تازگي انجام داده‌ام، مشخص شده در حال حاضر غده تيروئيدم پركار شده است، به همين دليل مقدار داروهاي مصرفي‌ام كاهش پيدا كرده است. علاوه بر اين اشتهايم بسيار افزايش يافته. وزنم معادل 76 كيلوگرم و قدم معادل 153 سانتيمتر است. همچنين مدتي است در ميان كتف‌هايم لكه قهوه‌اي رنگي ايجاد شده است كه رو به پيشروي است و به تازگي روي دست‌ها و بازوهايم نيز اين لكه‌ها ايجاد شده است. آيا اين موارد به هم مرتبط هستند و اسيدي يا قليايي شدن بدن با وزن در ارتباط است و در نهايت اينكه راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۲۰:۲۴:۴۱
  • داروی لوپوس باعث سقط جنین می شود؟

    حدود 8 سال است به بيماري لوپوس مبتلا هستم و از دارو مصرف مي‌كنم. سال گذشته بارداري خارج از رحم و سه ماه قبل سقط‌ جنين داشته‌ام، آيا مربوط به مصرف اين داروهاست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۸:۳۵:۴۷
  • برآمدگی های روی پوست صورت چیست؟

    پوست صورتم داراي برآمدگي‌هايي است كه درمان آن طولاني‌مدت است و بعد از مدتي دوباره عود كرده و سفت هستند، علائمي مانند درد و خارش نداشته و اكثر اوقات در ناحيه چانه و روي گونه به‌وجود مي‌آيد. علت و راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۸:۲۶:۱۰