ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • آمپول های رشد را تا چه زمانی باید مصرف کرد؟

    دختر 9 ساله‌اي دارم كه از سال گذشته علائم بلوغش پديدار شده بود و با تجويز پزشك هر 28 روز يكبار آمپول... تزريق مي‌كند. در اين مدت 10كيلوگرم اضافه‌وزن داشته و رشد سينه‌هايش نيز متوقف نشده است. تا چه زماني بايستي از اين آمپول استفاده شود و آيا عوارضي را به دنبال دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۱۴:۱۲:۳۱
  • تا سرما می خورم بدنم عفونت میکند دلیل آن چیست؟

    حدود 10 سال است كه به محض احساس سرما، دچار تب، لرز و عفونت بدن مي‌شوم. پزشكان تشخيص داده‌اند به دليل كم‌كاري و يا پركاري بعضي غدد، دچار اين حالات مي‌شوم آيا اين نظريه درست است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۱۴:۱۰:۳۰
  • با علائمی که دارم ممکن است باردار باشم؟

    يك سال از ازدواجم مي‌گذرد، دو روز گذشته بايستي سيكل انجام مي‌شد اما تنها علائم قاعدگي دارم و ماه‌هاي قبل نيز اين حالات اتفاق افتاده است. آيا ممكن است باردار باشم؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۱۴:۰۵:۲۸
  • قسمتهایی از سرم خارش پیدا می کند و بعد موهایش می ریزد

    نزديك به هشت ماه گذشته در ناحيه وسط سر، دچار خارش پوست شدم و پس از مدتي، موهاي همان ناحيه با ريزش همراه شدند تا اينكه ريزش موها به شكل سكه‌اي شده و به مرور زمان افزايش پيدا كرد. تشخيص پزشك وجود يك بيماري نادر و مصرف داروهاي تركيبي و محلول‌هاي خاص بوده است. باتوجه به اين شرح حال، آيا راه درماني وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۱۳:۴۸:۳۱
  • موقع خواب نمیتوانم با بینی نفس بکشم

    حدود سه ماه است دچار اختلال در تنفس شده‌ام و احساس مي‌كنم صدايم از داخل بيني خارج مي‌شود. شب‌ها هنگام خواب از راه دهان تنفس مي‌كنم و احساس خشكي و سوزش بيني دارم. راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۱۳:۴۶:۳۶