ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • موهای شوهرم از 10 سالگی ریخته ممکن است ارثی باشد؟

    پسر 21 ساله‌ام مدتي است كه در قسمت جلوي سرش دچار ريزش مو شده به نحوي كه در اين ناحيه دچار كم‌پشتي شده است. با توجه به اين‌كه موهاي شوهرم در 10 سالگي شروع به ريزش كرده، ريزش موي پسرم جنبه ارثي دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ ۱۵:۱۶:۵۵
  • پرده گوشم در بچگی پاره شد و عمل کردم اما کم شنوا شده ام

    در كودكي بر اثر حادثه‌اي دچار پارگي در ناحيه گوش شدم و اين ناحيه دچار عفونت شد، يك سال پيش عمل جراحي انجام دادم، بعد از مدتي دچار كم‌شنوايي و وزوز گوش شدم، راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ ۱۵:۱۴:۵۵
  • بار زبان و نفخ معده ربطی به سرطان روده دارد؟

    بيش از دو سال است كه صبح‌ها در ناحيه دنباليچه احساس درد مي‌كنم. علاوه بر اين دچار نفخ، تورم معده، بار زبان و سوزش كف پا هستم. آيا اين موارد با سرطان روده ارتباطي دارند؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ ۱۵:۱۲:۱۷
  • مصرف اسیدفولیک در بارداری ضرر دارد؟

    در هفته نهم بارداري قرار دارم. قبل از باردار شدن قرص اسيدفوليك مصرف نمي‌كردم، حدود يك هفته است كه به پيشنهاد پزشك قرص اسيدفوليك پنج ميلي‌گرم استفاده مي‌كنم. آيا استفاده از اين قرص با اين ميزان مضر است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ ۱۵:۰۶:۳۱
  • پسرم سرخود کورتون درمانی را قطع کرده است

    پسر 22ساله‌ام مدتي است به بيماري الوپسي اره آتا مبتلا شده است. موهاي صورت و بدنش به صورت سكه‌اي مي‌ريزد. پزشكان كورتون‌درماني را تجويز كرده‌اند ولي پسرم از درمان خسته شده و مصرف دارو را قطع كرده است. آيا روش درماني وجود دارد كه نياز به مصرف اين نوع دارو نباشد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ ۱۵:۰۰:۴۱