ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • دارو مصرف میکنم اما کیست هایم از بین نرفته است

    از چهار سال پيش به عارضه تخمدان پلي‌كيستيك مبتلا شده‌ام و از آن زمان به بعد باوجود مصرف قرص‌هاي ضدبارداري و قرص هيچ تأثيري در كاهش موهاي زائد نداشت و علي‌رغم مصرف آنها موهاي زائد در ناحيه چانه‌ام بيشتر شده است، سيكل ماهيانه‌ام منظم و همراه با درد است. وزن بالايي ندارم و تنها دچار چاقي شكمي هستم. البته انجام سونوگرافي‌هاي متعدد نيز نشان‌دهنده اين است كه كيست‌هاي موجود برطرف نشده‌اند. با اين وجود چه راهكار و درماني وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ ۱۵:۴۲:۱۶
  • درباره بیماری ليكن پلان توضیح دهید

    مدتي است مبتلا به بيماري ليكن پلان شده‌ام. اطلاعاتي در مورد اين بيماري و روش‌هاي درماني آن مي‌خواهم.

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ ۱۵:۳۷:۵۳
  • درمان اختلال تيروئيد چیست؟

    برخي افراد كه مبتلا به پركاري تيروئيد هستند با مصرف داروهاي مربوطه تيروئيدشان كم‌كار مي‌شود و در بررسي مجدد و با انجام آزمايش تشخيص پركاري داده مي‌شود راه درمان اين اختلال چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ ۱۵:۳۵:۵۳
  • ناراحت که می شوم سرفه ا م می گیرد تا جایی که حالت تهوع پیدا می کنم

    نزديك به 10 سال است به محض اينكه در فضاي پرتنش قرار مي‌گيرم و ناراحت مي‌شوم، دچار گرفتگي صدا و دشواري تنفس مي‌شوم و شروع به سرفه كردن مي‌كنم و اين سرفه‌هاي خشك آنقدر ادامه پيدا مي‌كنند كه دچار حالت تهوع مي‌شوم. علت اصلي چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ ۱۵:۳۳:۰۵
  • همه روشهای علمی را انجام داده ایم اما باردار نمی شوم

    حدود يك سال و نيم است كه از ازدواجمان مي‌گذرد و همسرم 35 سال دارد. مدتي است كه قصد بارداري داريم اما امكان‌پذير نيست. سيكل ماهانه‌ام منظم است اما من و همسرم، مشكلات خاص خودمان را داريم و انجام آي.وي.اف، آي.يو.آي و تزريق آمپول‌هاي هورموني بي‌نتيجه بوده است. آيا راهكار ديگري وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ ۱۵:۲۴:۵۰