ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • آمپول رگام را چه زمانی باید تزریق کرد؟

    مدتي است كه از زايمانم مي‌گذرد اما به دليل پائين آمدن كيسه آب، بعد از انجام عمل سزارين نوزاد فوت كرد. بعد از زايمان آمپول رگام تزريق شده است، آيا تزريق زودتر اين آمپول از زايمان زودرس جلوگيري مي‌كرد يا اينكه علت ديگري وجود دارد. چه مدت بايد از زمان زايمان بگذرد تا بارداري مجدد صورت گيرد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ ۱۳:۴۲:۰۱
  • جای جوش لکه های قرمز به وجود می آید درمانش چیست؟

    پوست دختر 17 ساله‌ام به شدت جوش مي‌زند و جاي آنها به صورت لكه‌هاي قرمز تا مدت طولاني باقي مي‌ماند. استفاده از صابون و پمادهاي ضدآكنه تأثيري ندارند. چه راهكاري براي از بين بردن محل جوش‌ها وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ ۱۳:۳۷:۵۷
  • گز گز انگشتان به کمرم رسیده است

    حدود چهار سال است كه بيماري نوروپاتي دارم. گزگز ابتدا از سر انگشت‌ها آغاز شد و به مرور به پاها و كمرم رسيد. داروهاي ... و ... را مصرف مي‌كنم ولي بهبودي حاصل نشده است. آيا راه درماني براي بيماري من وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ ۱۳:۳۵:۲۱
  • شن های کیسه صفرا حتما باید عمل شود؟

    كيسه صفرايم حاوي شن‌هاي ريزي است اما دردي احساس نمي‌كنم و تشخيص پزشك انجام عمل جراحي بوده است. آيا راه درماني به غير از انجام عمل جراحي وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ ۱۳:۳۲:۰۰
  • با دارو ترشحات شيري رنگ سینه ام کم نشده

    مدت دو سال است كه دچار ترشحات شيري رنگي از سينه شده‌ام. با اينكه ميزان پرولاكتين خونم بيش از اندازه نبود، پزشك برايم دارو تجويز كرد، اما پس از قطع مصرف دارو همچنان دچار اين عارضه مي‌شوم. علت اين مشكل چيست و آيا داروي تجويز شده بر قدرت بارداري تأثيرگذار است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ ۱۶:۰۷:۱۰