ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • سيكل ماهيانه‌ام نامنظم است

    حدود 10 سال است كه سيكل ماهيانه‌ام منظم نيست و در ناحيه شكم دچار تورم هستم. علت و راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ ۱۳:۵۸:۳۳
  • دخترم اینقدر انگشتانش را مکیده که ترک خورده است

    دختر 7 ساله‌ام عادت به مكيدن انگشتانش دارد. از سال گذشته سر انگشتان دستش ترك مي‌خورد. كرم‌هاي نرم‌كننده تأثيري بر از بين رفتن ترك‌ها نداشته است. مرا براي درمان اين مشكل راهنمايي كنيد.

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ ۱۳:۵۲:۵۰
  • بعد از ضربه ای که به سرم خورده مرتب خون دماغ می شوم

    شش ماه پيش ضربه محكمي به سرم وارد شد از آن به بعد، به فاصله دو هفته يكبار دچار خونريزي از بيني مي‌شوم. علت و راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ ۱۳:۵۰:۴۳
  • پسرم خیلی آب مینوشد

    پسرم 12 سال دارد. نزديك به چهار ماه است به‌طور غير‌طبيعي آب مي‌نوشد. اين مورد در طول روز كمتر اتفاق مي‌افتد، اما فاصله ميان وعده شام تا زمان خوابش حدود سه ساعت است و در اين مدت تقريباً 12 ليوان آب مي‌نوشد. مشكل شب‌ادراري ندارد و در طول شب هم براي دفع ادرار از خواب بيدار نمي‌شود. با انجام آزمايشات مشخص شده كه به عارضه پركاري تيروئيد مبتلا است و علاوه بر اين به دليل بيماري كم‌خوني، قرص آهن مصرف مي‌كند. آيا اين موارد به هم مرتبط هستند؟ علت و راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ ۱۳:۴۸:۴۵
  • همخونی با همسر میتواند دلیل سقط جنین باشد؟

    پسري 10 ساله دارم و در حالي كه در بارداري اولم مشكلي نداشتم، در دو بارداري بعدي دچار جدا شدن زودرس جفت شدم و جنين در هفت ماهگي از بين رفت. پزشكان علت اين مسئله را هم‌خوني با همسرم تشخيص داده‌اند. به نظر شما علت سقط جنين چيست و چه درماني دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ ۱۳:۴۳:۵۴