ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • در دوران بارداري‌ پلاکت خونم به شدت پایین آمد

    در ماه ششم بارداري‌ام به شدت دچار كاهش پلاكت خون شدم. درحالي كه در پايان بارداري پلاكت خونم حدود چهار هزار عدد شده بود، پزشك معالجم پلاكت خون برايم تزريق كرد با اين حال جنين سقط شد و پس از درمان، ميزان پلاكت خونم كاهش پيدا مي‌كند. علت اين عارضه چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ ۱۳:۰۸:۱۲
  • میکروب گربه ای باعث شد جنینم سقط شود

    حدود يك سال و نيم از ازدواجم مي‌گذرد. 9 ماه است قصد بارداري دارم، در بارداري قبلي‌ام، در ماه سوم دچار خونريزي شدم كه با تزريق آمپول... برطرف شد اما در ماه ششم به دليل پارگي كيسه آب، جنين سقط شد. تشخيص پزشكان آلودگي با ميكروب گربه‌اي و سبزيجات و... بوده است اما آزمايشات انجام شده مربوط به عفونت مشكل خاصي را نشان نداده است. با اين وجود از نظر شما مشكل اصلي و راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ ۱۳:۰۵:۱۸
  • نوع شامپو در ریزش مو تاثیری دارد؟

    مدتي است دچار ريزش شديد مو شده‌ام. اين ريزش در ناحيه وسط سرم بيشتر است. تغيير شامپو نيز تأثيري بر كاهش ريزش نداشته است. باتوجه به اين كه در خانواده ما ريزش مو به اين صورت سابقه ندارد، علت اين ريزش چيست؟ همچنين در سرتاسر بدنم خارش و پوسته‌ريزي دارم علت اين مشكل چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ ۱۳:۰۲:۳۹
  • گوشم را جراحی کردم اما فایده نداشت

    69 سال دارم و از ناراحتي‌ گوش رنج مي برم با اين‌كه شهريور ماه گوشم را جراحي كردم ولي متأسفانه مشكلم حل نشده است شب‌ها از صداي ناهنجاري در گوش رنج مي‌برم. در اين مدت درمان هيچ نشانه‌اي از بهبودي مشاهده نكرده‌ام. چه راهكاري براي حل مشكل من وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ ۱۲:۵۹:۱۱
  • سندرم روده تحريك‌پذير بیماری خطرناکی است؟

    14 سال است كه به سندرم روده تحريك‌پذير مبتلا شده‌ام چه درماني برايم لازم است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ ۱۲:۵۶:۵۴