ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • در سونوگرافی مشخص شد فیبروم دارم

    مدتي است كه هنگام سيكل دچار درد شديد مي‌شوم. پس از انجام سونوگرافي فيبروم رحمي تشخيص داده شد با اين حال هنوز اقدام خاصي انجام نداده‌ام. آيا اين عارضه نياز به درمان دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۱۶:۰۰:۱۰
  • با استفاده از دستگاه پيشگيري دچار خونریزی شدم

    حدود دو ماه گذشته، از دستگاه پيشگيري استفاده كردم. از آن زمان به بعد دچار خونریزی شدم. در حالي كه مصرف آنتي‌بيوتيك تجويز شده، تأثيري نداشت. آيا اين روش پيشگيري را بايد ادامه دهم؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۱۵:۵۸:۱۶
  • راه درمان لک و پیس چیست؟

    مدتي است كه در ناحيه پشت بدن، ابرو و پلك‌هايم لكه‌هاي سفيدي ايجاد مي‌شود كه با مصرف دارو بهبود پيدا نكرده است. راه درمان اين لك‌ها چيست.

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۱۵:۵۶:۳۱
  • میشود عمل گوش را چند سال عقب انداخت؟

    پسرم 20 سال دارد و از سن 8 سالگي دچار عفونت پرده‌ گوش است و به دنبال انجام عمل جراحي برايش از UT استفاده شده است. با وجود اينكه از آنتي‌بيوتيك استفاده مي‌كند اما شنوايي گوش راستش كم شده است و تشخيص پزشك بيشتر شدن رشد استخواني گوشش و سپس انجام عمل جراحي بوده است. آيا استفاده از ليزر تأثيرگذار است و در غير ‌اين ‌صورت ممكن است عمل جراحي، چند سال به تعويق بيفتد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۱۵:۵۴:۲۴
  • روی صورت پسر نوجوانم هنوز مویی نروییده

    پسر نوجوانم 164 سانتي‌متر قد و 41 كيلوگرم وزن دارد. با اين كه به سن بلوغ رسيده ولي تاكنون روي پوست صورتش رويش مويي مشاهده نشده است. آيا او دچار بلوغ ديررس است، چه نظري در اين‌رابطه داريد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۱۵:۵۲:۳۴