ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • فرزندم کارهایش را با تاخیر انجام میدهد

    فرزندم 17 ماه دارد. از سه ماهگي به عارضه سي.ام.وي مبتلاست، تمام كارها و رفتارهايش با تأخير انجام شده است. آيا اين عارضه بر حافظه او اثر مي‌گذارد. راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ ۱۳:۵۹:۴۲
  • 30 سال است ورم معده دارم

    از 30 سال قبل به ورم معده دچار شده‌ام. در حالي‌كه آندوسكوپي معده مشكل خاصي را گزارش نكرده است ولي از سال گذشته درد و ناراحتي معده‌ام بيشتر شده است. چه اقداماتي لازم است براي درمان انجام دهم؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ ۱۳:۵۷:۲۰
  • با تزریق هورمون هم باردار نشدم

    حدود دو سال از ازدواجم گذشته است ولي مدت يك سال و چهار ماه است كه باردار نشده‌ام. علي‌رغم آنكه تمام آزمايشات خود و همسرم سالم است، همسرم تحت آي.يو.آي قرار گرفت ولي بي‌نتيجه بود. <br /> مدت سه ماه از آمپول‌هاي تزريقي هورموني نيز استفاده كردم ولي باعث تشكيل كيست تخمدان شد. علت ناباروري‌ام چه عاملي است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ ۱۳:۴۸:۰۷
  • نوزاد 6 ماهه ام نارس به دنیا آمد

    حدود 15 ماه از زايمان‌ام مي‌گذرد، نوزادم در شش ماهگي نارس به دنيا آمد و بعد از 20 روز فوت كرد. حالا قصد بارداري مجدد دارم اما با وجود مصرف دارو و تزريق آمپول‌هاي ... به نتيجه‌اي نرسيده‌ام. البته به عارضه پلي‌كيستيك هم مبتلا هستم. چه راهي براي بارداري مجدد وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ ۱۳:۴۵:۳۶
  • کیست هایم افزایش سایز دارند درمانش چیست؟

    نزديك به شش ماه قبل، پس از انجام سونوگرافي متوجه شدم در سينه سمت چپم تعدادي كيست وجود دارد، به همين دليل احساس درد شديدي مي‌كنم. علاوه بر اين دچار ترشح از اين ناحيه شده‌ام و در سونوگرافي بعدي، افزايش سايز كيست‌ها مشخص شده است. پزشك نيز هيچ دارويي در اين رابطه تجويز نكرده است. با اين وجود چه راه درماني را توصيه مي‌كنيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ ۱۳:۴۳:۱۰