ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • چند بارداری ناموفق داشتم

    15 سال است ازدواج كرده‌ام، بعد از 9 سال جلوگيري با قرص براي بارداري اقدام كرده‌ام. بارداري اول پوچ، دوم مول و سومين بارداري خارج از رحم بود كه دفع شد، بعد از آن آزمايش بتا، 90 بود. راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ ۲۰:۱۳:۰۱
  • کیستهای سینه خود به خود از بین می رود؟

    حدود 11ماه است كه به فرزندم شير ميدهم و در همين مدت با انجام سونوگرافي مشخص شده است كه در اين ناحيه كيست وجود دارد. <br /> هنگام شيردهي سينههايم دچار ترك خوردگي و زخم ميشوند، به همين دليل بسيار دردناك، قرمز و متورم هستند. آيا اين كيستها از بين ميروند يا نياز به انجام عمل جراحي است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ ۲۰:۱۰:۲۸
  • موهایم زود چرب میشود و شوره دارد

    از شامپوهاي ضدشوره مختلفي استفاده كردم ولي تأثير نداشته است موهايم خيلي زود چرب مي‌شود. مرا در درمان مشكلم راهنمايي كنيد.

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ ۲۰:۰۸:۳۹
  • فکم بعد از تشنج کج می شود

    سال هاست كه دچار تشنج مي‌شوم ولي از چند ماه پيش زماني كه دچار حملات تشنجي شدم فكم كج مي‌شود. علت اين حالت چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ ۲۰:۰۶:۳۵
  • دست راست همسرم بعد از سکته از کار افتاده است

    همسر 53 ساله‌ام آبان ماه به دنبال آمبولي، سكته مغزي كرده و نيمه راست بدن او فلج و صورتش نيز بر اثر آن كج و تغيير حالت داده است. ميزان قند خون او نيز بالا بود كه با دارو كنترل كرديم. <br /> با فيزيوتراپي حركت شانه‌ها برگشته و 50 درصد دست راست او به كار افتاده است تا حدودي نيز هنگام راه رفتن تعادل خود را حفظ مي‌كند. اما مچ دست راست هنوز متورم است. آيا دست او هنوز از مغز فرمان مي‌گيرد و آيا نياز به گرفتن نوار عضله و عصب وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ ۲۰:۰۵:۰۵