ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • چه مدت بعد از جراحی نخاع بیمار به حالت عادی برمی گردد؟

    حدود 18 ماه پيش در ناحيه نخاع گردن خواهرم توده‌اي ايجاد شده بود كه باعث شد از ناحيه گردن به پائين بدنش بي‌حركت شود. با كمك ديگران تنها مي‌تواند شانه هايش را كمي حركت دهد. تشخيص پزشكان وجود توده خوش‌خيم و انجام عمل جراحي بوده است. پس از انجام عمل جراحي باز هم اختلالات فوق وجود دارد و مصرف داروهاي... نيز تأثيري نداشته است. با اين وجود، چه هنگام بهبودي او بازمي‌گردد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ ۱۶:۰۲:۰۱
  • علت لکنت زبان چیست؟

    بيش از چهار ماه است كه پسر دو سال و 10 ماهه‌ام دچار لكنت زبان شده است. گفتاردرماني در رفع اين مشكل تأثيري نداشته است. آيا آسيب مغزي باعث بروز اين حالت شده است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ ۱۵:۵۹:۴۴
  • چگونه میگرن را درمان کنیم؟

    نزديك به دو سال است دچار سردرد شديدي شده‌ام. انجام عكسبرداري، سي‌تي‌اسكن و بررسي‌هاي ديگر، وجود عارضه ميگرن را نشان داده‌اند، مصرف داروهاي ... درمان مقطعي داشته‌اند و با قرار گرفتن در معرض هواي سرد، درد بيشتر مي‌شود. از ديدگاه شما چه راه درماني وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ ۱۵:۵۸:۰۰
  • بعد از عمل لوزه سریع گلودرد میگیرم

    در كودكي لوزه سوم را با جراحي خارج كردم. از آن زمان به محض بروز كوچكترين علائم سرماخوردگي گلودرد مي‌شوم. چه اقداماتي از بروز درد در ناحيه گلويم پيشگيري مي‌كند؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ ۱۵:۵۵:۵۵
  • چرا شنوایی بعضی بهتر از دیگران است؟

    آيا راهي وجود دارد كه ميزان شنوايي را افزايش داد و اين‌كه چرا بعضي از افراد بهتر مي‌شنوند؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ ۱۵:۴۵:۵۵