ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • اگر زگیل را درمان نکنیم زیاد می شود؟

    روي صورت دختر 11ساله‌ام چند خال ريز وجود دارد. آيا مي‌توان اين خال‌ها را در اين سن برداشت؟ روي دستش هم چند زگيل دارد، اگر زگيل برداشته شود امكان عود آن وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ ۱۵:۰۵:۳۱
  • بدنم پوسته پوسته و بعد زخم می شود

    حدود دو سال است كه قسمت‌هايي از بدنم پوسته پوسته شده و نهايتاً زخم مي‌شود كه با خارش شديدي همراه است. راه درمان اين عارضه چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ ۱۵:۰۲:۵۸
  • قارچ‌ سر مسری است؟

    حدود دو سال است كه در ناحيه سرم قارچ‌هايي ايجاد شده كه در حال حاضر به ناحيه صورت و پشت گردنم هم رسيده است و پوسته‌ريزي هم دارد، مصرف دارو بي‌تأثير بوده است. آيا اين عارضه مسري يا ارثي است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ ۱۵:۰۱:۲۴
  • درد کمرم به لگنم رسیده است علت آن چیست؟

    مدتي است كه دچار درد در ناحيه كمر شده‌ام. از چند روز پيش درد به ناحيه لگن منتقل شده است، به طوري‌كه حتي با حركات كوچكي مثل سرفه كردن درد شديدي مرا آزار مي‌دهد. علت اين درد چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ ۱۴:۵۹:۰۷
  • یک چشم فرزندم از آن یکی بزرگتر است

    فرزندم يك سال دارد. از ابتداي شيرخوارگي يك چشمش بزرگتر از چشم ديگر بود و زمان خواب‌آلودگي، چشم راستش بيش از چشم چپ به هم مي‌خورد. آيا جاي نگراني وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ ۱۴:۵۴:۳۰