ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • علائم بلوغ دختر در 8 سالگی طبیعی است؟

    دخترم هشت ساله است. وزني معادل 25 كيلوگرم و قدي معادل 119 سانتيمتر دارد و علائم بلوغ را داراست. لباس‌هايش برايش تنگ مي‌شوند اما كوتاه نمي‌شوند. با مراجعه به متخصصين غدد، مشكلي نشان داده نشده است. با اين حال از ديدگاه شما آيا مشكلي وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ ۱۸:۵۰:۲۸
  • مدتی است متوجه شدم ادرار پسرم هشت ساله ام از دو مجرا خارج میشود

    پسرم هشت سال دارد. از مدتي قبل متوجه شدم ادرار او از دو مجرا خارج مي‌شود. انجام 4 مرتبه عمل جراحي تأثيري در بهبود او نداشته است. چه راه درماني را توصيه مي‌كنيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ ۱۸:۴۸:۰۷
  • راه درمان تنگی مری چیست؟

    دختر دوساله‌اي دارم كه از زمان تولد، قادر به شيرخوردن نبوده است و پزشكان تشخيص تنگ بودن مري‌اش را داده بودند. وزن زمان تولدش دو كيلو و ششصد گرم و وزن فعلي‌اش شش كيلو و پانصد گرم و قدش 76 سانتيمتر است. با وجود اينكه هشت مرتبه آندوسكوپي روي او انجام شده است باز هم تنها پنج قاشق غذا مي‌خورد و قاشق ششم را يك ساعت در دهانش نگه مي‌دارد تا با ترفندهاي مختلف قورت دهد. با توجه به اين شرح چه راه درماني وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ ۱۸:۴۴:۳۷
  • آیا کودکم شب ادراری دارد؟

    نوزاد 28 ماهه‌اي دارم كه از 1/5سالگي نيازش را به دستشويي گفت. اما هنوز مبتلا به شب ادراري هنگام خواب است. آيا اين حالت شب ادراري حساب مي‌شود؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ ۱۸:۴۱:۰۶
  • میتوانم بعد از بهبود نسبی نوزادم دوباره لبنیات بخورم؟

    نوزاد 3 ماهه‌اي دارم. از روز بيست و پنجم در مدفوعش خون ديده شد. از زمان تولدش نيز سرفه مي‌كرد. متخصصان علت را التهاب روده تشخيص دادند و مصرف لبنيات را براي من ممنوع كردند. مدتي است كه سرفه‌اش كم شده و خوني در مدفوعش ديده نمي‌شود. مي‌توانم مصرف لبنيات را آغاز كنم؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ ۱۸:۳۸:۳۳