ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • عفونت ربطی به درد مفاصل دارد؟

    نزديك به 9 ماه است پس از تشخيص عارضه فيبرو ميالژي، از داروهاي... استفاده مي‌كنم اما بهبودي قطعي صورت نگرفته است. چندي پيش كشت ناحيه گلو انجام داده‌ام و عفونت (استرو پتوكوكي بتاهموليتيك گروه آ) تشخيص داده شده است. آيا اين عفونت با درد مفاصل در ارتباط است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ ۱۷:۳۷:۵۹
  • نمیتوانم راحت پاهایم را جمع کنم

    از سنين كودكي در ناحيه زانو احساس درد مي‌كنم تا حدي كه نمي‌توانم به راحتي پاهايم را جمع كنم و با وارد شدن كوچك‌ترين ضربه به پاهايم، بايستي درد شديدي را تحمل كنم. اين درد با فشار عصبي نيز تشديد پيدا مي‌كند. عارضه‌اي كه به آن مبتلا هستم راه درمانش چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ ۱۷:۳۴:۱۰
  • واریکوسل باعث ناباروری می شود؟

    حدود پنج سال پيش به بيماري واريكوسل مبتلا شده و عمل جراحي انجام داده‌ام اما بعد از گذشت دو سال بيماري‌ام عود كرده است. آيا براي باروري مشكلي را ايجاد مي‌كند؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ ۱۷:۲۹:۳۲
  • پسرم پنج سال دارد وقتی غذا می خورد دندانهایش درد می گیرد

    پسر پنج ساله‌اي دارم كه علي‌رغم سفيد بودن و بي‌نقص بودن دندان‌هايش در ظاهر، با خوردن موادغذايي سفت و يا بعضي از انواع خاص غذاها، دچار دندان درد در ناحيه دندان‌هاي كرسي فك پائين مي‌شود، اما با نوشيدن مايعات اين درد را احساس نمي‌كند. علت اين‌گونه دردها چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ ۱۷:۲۳:۳۸
  • شب کوری را می شود درمان کرد؟

    حدود 25 سال پيش به عارضه رتينت پيگفتوزا، به صورت خفيف مبتلا شدم اما اكنون شدت گرفته و چشم راستم دچار شب كوري پيشرونده و كاهش و تنگ شدن ميدان ديد شده است. چشم چپم نيز دچار تنبلي است. با اين وجود آيا در حال حاضر راه درماني وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ ۱۷:۲۱:۳۰