ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • انگشت شست پایم صدا می دهد

    نزديك به دو سال پيش جسمي سنگين با انگشت شست پايم برخورد كرده است و از آن زمان به بعد، احساس درد شديدي در اين ناحيه مي‌كنم، حتي در مواقعي هم بعد از ماساژ دادن، صدا مي‌دهد. تشخيص پزشك شروع عارضه روماتيسم بوده. آيا اين نظريه درست است. از نظر شما راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ ۱۷:۴۳:۰۶
  • چند وقت است با درد پشت ساق پایم از خواب بیدار می شوم

    مدتي است در طول شب و اوايل صبح پشت ساق پاي چپم دچار اسپاسم همراه با درد شديدي مي‌شود كه به علت شدت درد از خواب بيدار مي شوم. علاوه بر اين انگشتان دست چپم نيز تا ناحيه آرنج، حالت گزگز و بي‌حس شدن پيدا مي‌كند، دردهاي ناشي از اين اسپاسم و بي‌حسي تا چند روز ادامه پيدا مي‌كند و در بعضي مواقع هم، پاي راستم دچار دردهاي ذكر شده مي‌شود علت و راه‌ درمان را چه مي‌دانيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ ۱۷:۳۸:۲۰
  • صبح ها دچار خشکی اندام می شوم

    نزديك به دو سال است دچار درد شديدي در ناحيه لگن شده‌ام، انجام ام.آر.آي تحت فشار بودن مهره پنجم را نشان داده است. علاوه بر اين ساق پاهايم دردناك شده ‌طوري كه به ناحيه پاشنه پا انتقال پيدا مي‌كند و مانع از قرار دادن پاهايم روي زمين مي‌شود. همچنين در ناحيه كليه‌ها نيز احساس درد مي‌كنم. صبح هنگام نيز دچار خشكي اندام‌ها مي‌شوم كه با انجام فعاليت از بين مي‌رود. مصرف قرص‌هاي آرامبخش و شل‌كننده عضلات نيز در كاهش دردها بي‌اثر است، با اين وجود چه راه درماني را توصيه مي‌كنيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ ۱۷:۳۳:۱۰
  • از 14 سالگی مشكل بي‌اختياري ادرار دارم

    از سن 14 سالگي مشكل بي‌اختياري ادرار دارم، آزمايشات مربوطه را انجام داده‌ام اما مشكلي را نشان نداده است. به نظر شما دليل اين بي‌اختياري چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ ۱۷:۳۰:۲۱
  • دندان‌هایم تغییر رنگ داده اند

    روشي براي تغيير دادن رنگ دندان‌ها وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ ۱۷:۲۷:۵۱