ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • انحراف و تنبلی چشم به هم ربط دارد؟

    دختر شش ساله دارم كه شماره چشم چپش 5/3 و شماره چشم راستش 5/1 است. علاوه بر اين دچار تنبلي چشم نيز هست و زماني كه عينك را از چشمانش برمي‌دارد، چشم‌هايش انحراف پيدا مي‌كند. آيا انحراف و تنبلي چشم با يكديگر ارتباطي دارند؟ راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ ۱۸:۵۷:۱۷
  • چگونه چربي‌هاي شكم و سينه‌ام را از بین ببرم؟

    چربي‌هايي كه در ناحيه شكم و سينه‌ام وجود دارد با رژيم غذايي و هفته‌اي دو ساعت ورزش فوتبال از بين نمي‌رود. وزنم 88 كيلوگرم و قدم 187 سانتيمتر است. چه راهي را توصيه مي‌كنيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ ۱۸:۴۹:۰۹
  • هر جای بدنم درد می گیرد مچ دست راستم هم درد میگیرد

    نزديك به 10 روز است در ناحيه مچ دست راستم احساس درد شديدي مي‌كنم كه شب هنگام و با انجام كارهاي سنگين شدت يافته و به ساير انگشتان خصوصاً انگشت شست انتقال پيدا مي‌كند. البته متوجه شده‌ام هرگاه نقاط ديگري از بدنم درد داشته باشد در ناحيه مچ دست هم احساس درد پيدا مي‌كنم. عكسبرداري‌هاي انجام شده، نشان‌دهنده وجود كيست سينوويال بوده است. باتوجه به شرح حال اين نظريه را تأييد مي‌كنيد؟ راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ ۱۸:۴۵:۱۶
  • از زانو تا مچ پایم سوزش و درد دارد

    نزديك به هشت سال پيش در ناحيه زانو تا قسمت مچ پاهايم احساس سوزش همراه با درد مي‌كردم كه همچنان هم ادامه دارد. اين دردها زماني كه زانوهايم را جمع و باز مي‌كنم احساس شده و در موقع راه رفتن ايجاد نمي‌شود. با اين وجود استفاده از زانوبند و مصرف قرص‌هاي جوشان، كلسيم و تزريق 3 عدد آمپول D3 در هر 45 روز در كاهش دردها مؤثر نيست. با توجه به اين شرح حال، چه راه درماني را توصيه مي‌كنيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ ۱۸:۴۲:۴۴
  • با بوي بد دهان چکار کنیم؟

    بوي بد دهان چه علتي دارد؟ براي درمان اين مشكل چه راهي وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ ۱۸:۳۵:۱۹