ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • فقط تا 7 متر جلوتر را می توانم ببینم

    چند سال پیش چشــــم‌هايم مورد عمل جراحي آر.كي و پي.آر.كي قرار گرفتند اما پس از 4 سال مشكلات موجود عود كرده و در حال حاضر دچار عارضه آستيگماتيسم نامنظم شده‌ام كه به همين منظور پزشك استفاده از عينك را توصيه كرده است اما با اين وجود هم تنها تا هفت متر قدرت ديد دارم. چه راه درماني توصيه مي‌كنيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ ۱۷:۱۲:۴۹
  • مجبورم هر 15 دقیقه به دستشویی بروم

    به تازگی مشکل تکرر ادرار پیدا کرده‌ام به طوری که هر 15 دقیقه یکبار باید به دستشویی بروم. آزمایش کشت ادرار انجام داده‌ام و مشکلی گزارش نشده است علت بیماری‌ام چیست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ ۱۸:۰۸:۱۳
  • ممکن است درد پهلویم به خاطر پروستات باشد؟

    بيش از 15 روز است در ناحيه چپ بدنم احساس درد شديدي مي‌كنم، دچار تكرر ادرار شدم اما هنگام برخاستن احساس درد مي‌‌كنم. از قرص ... استفاده مي‌كنم اما تأثير چنداني نداشته است آيا ممكن است مربوط به عارضه پروستات باشد و از نظر شما علت دردهاي احساس شده و راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ ۱۸:۰۳:۵۰
  • فک دختر 12 ساله ام کوچک است

    دو تا از دندان‌هاي دائمي دختر 12 ساله‌ام مدتي است در حال رشد است اما به علت اين كه فك او كوچك است از كنار اين دندان‌ها دندان جديدي رشد كرده كه به تدريج روي دندان قديمي را مي‌گيرد. براي اين مشكل چه درماني را پيشنهاد مي‌كنيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ ۱۸:۰۱:۱۴
  • شستن چشم با چای ضرر دارد؟

    پسرم 10 ماه دارد و دچار انسداد مجاري اشكي است. عمل سونداژ انجام شده اما بعد عمل بهبودي حاصل نشده و هنوز هم ترشحات چشمي دارد. مدتي است كه با چاي كم‌رنگ و اسانس چشم‌هايش را شست‌وشو مي‌دهم، آيا اين كار مضر است يا راه درمان ديگري وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ ۱۷:۵۷:۵۰