ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • هر دو طرف مفصل رانم سائیدگی دارد

    حدود دو سال است هر دو طرف مفصل رانم دچار سائيدگي شده است و تشخيص پزشك اين بوده كه راه‌رفتن باعث سائيدگي بيشتر مي‌شود و بايستي عمل جراحي صورت گيرد. با اين حال به سختي روزانه يك ساعت پياده‌روي مي‌كنم. علاوه بر اين قسمت آرنج به بالاي دست‌هايم نيز دردناك است. علت و راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ ۱۸:۱۷:۰۳
  • دخترم رماتیسم و کم خونی دارد تا کی باید دارو مصرف کند؟

    دختر 12 ساله‌اي دارم كه به دنبال تورم پاها و انجام عكسبرداري و آزمايش‌ها، تشخيص روماتيسم فعال برايش داده شده است. در ضمن به عارضه كم‌خوني هم مبتلاست. مصرف داروهاي تجويزي به چه مدت زماني نيازمندند؟ آيا عوارضي هم وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ ۱۸:۱۴:۰۱
  • داروهای پروستات تاری دید می آورد؟

    مدت دو سال است كه مشكل بزرگي پروستات دارم و حدوداً 6 ماه است كه داروي ... مصرف مي‌كنم، بينايي‌ام كم شده است آيا مي‌تواند مربوط به مصرف اين قرص‌ها باشد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ ۱۸:۱۱:۲۰
  • بعد از جراحی انسداد مجاري ادراري ترشحات سفید میبینم

    مدتي است كه به انسداد مجاري ادراري دچار شده‌ام اما بعد از انجام عمل جراحي گاهي اوقات ترشحات سفيدرنگي را مي‌بينم. مي‌خواهم بدانم علت آنها چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ ۱۸:۰۹:۱۶
  • زیر دندان مصنوعي فک پایینم دانه های چرکی می زند

    پنج سال است دندان مصنوعي گذاشته‌ام و به طور پيوسته روي لثه فك پائينم دانه‌هاي چركي ايجاد مي‌شود كه به محض بهبود مجدد در نقطه‌اي ديگر ديده مي‌شود. آيا اين دانه‌ها آفت هستند؟ علت و راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ ۱۸:۰۶:۳۱