ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • يك سال و نيم است كه زايمان کرده ام اما در تخلیه مثانه مشکل دارم

    حدود يك سال و نيم است كه از زايمانم مي‌گذرد و اكنون در تخليه كامل ادرار مشكل دارم. سونوگرافي كليه و مثانه بي‌نقص بوده است. دليل و راه درمان اين عارضه را چه مي‌دانيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ ۱۸:۲۸:۵۶
  • قطره آهن برای دندان های شیری و دائمی ضرر دارد؟

    دندان‌هاي دختر يك سال و 10 ماهه‌ام بر اثر قطره هموگلوبين و آهن تغيير رنگ داده است. مي‌خواهم بدانم اين سياهي به دندان‌هاي شيري و دائمي او در آينده آسيبي نمي‌زند؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ ۱۸:۲۶:۱۶
  • پسرم موقع خواب لرزش چشم دارد

    دو پسر دوقلوي 18 ساله دارم كه از عينك استفاده مي‌كنند، اما مدتي است، يكي از دوقلوها، شب‌ها، هنگام خواب احساس لرزش در ناحيه چشم مي‌كند و مصرف داروهاي .... بي‌تأثير بوده است. علت و راه درمان را چه مي‌دانيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ ۱۸:۲۳:۵۱
  • اجسام عمودی را تار و منحنی میبینم

    از مدتي قبل به عارضه آب مرواريد مبتلا شده‌ام. 6 ماه پيش جراحي انجام داده‌ام اما بينايي يكي از چشم‌هايم كاهش پيدا كرده است و اجسام عمودي را تار و منحني مي‌بينم. علت را چه مي‌دانيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ ۱۸:۲۱:۱۷
  • چشمهایم زیر نور خورشید انحراف پیدا می کند

    به دليل افتادن از ارتفاع يك متري در دوران كودكي، دچار انحراف پنهاني چشم شده بودم. در سن 34 سالگي عمل جراحي انجام دادم، اما مدتي است كه با قرار گرفتن در مقابل نور خورشيد چشم‌هايم دوباره دچار انحراف مي‌شوند، علاوه بر اين نزديك‌بين نيز هستم و از عينك استفاده مي‌كنم. باتوجه به اين شرح حال آيا راه درماني وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ ۱۸:۱۹:۱۲