ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • دندان هایم خیلی زود آبسه می کنند

    به محض اینکه دچار دندان‌درد می‌شوم، دندان‌هایم آبسه می‌کند و صورتم دچار تورم شدیدی می‌شود که با مصرف مقادیر زیادی از آنتی‌بیوتیک‌ها از بین می‌رود. علت این تورم و عفونت زودهنگام چیست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ ۱۷:۲۵:۲۳
  • برای خراب نشدن مینای دندان چکار کنیم؟

    مدتي است با خوردن غذاهاي سرد و يا گرم، دندان‌هايم درد مي‌گيرد و اين احساس درد در قسمت دندان‌هاي آسياب بيشتر است. علت و راه پيشگيري از تخريب ميناي دندان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ ۱۷:۲۳:۰۷
  • نخ دندان عفونت را انتشار می دهد؟

    حدود 10 سال گذشته، دندان‌هاي آسيابم را پر كرده‌ام، اما مدتي است كه عفوني و دردناك شده‌اند. آيا استفاده از نخ دندان در انتشار عفونت مؤثر است؟ آيا احتياج به درمان مجدد وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ ۱۷:۲۰:۲۷
  • بیشتر از 3 ساعت نمی توانم از لنز استفاده کنم

    مدتي است به عارضه قوز قرنيه دچار شده‌ام و براي هر دو چشم از لنز سخت استفاده مي‌كنم اما نمي‌توانم بيشتر از 3 ساعت از اين لنزها استفاده كنم زيرا چشم‌هايم دردناك مي‌شوند. با اين وجود آيا راه درمان ديگري وجود دارد؟ با عمل جراحي اين مشكل برطرف مي‌شود؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ ۱۷:۱۷:۴۳
  • فقط 40 درصد بینایی دارم

    حدود 20 سال پيش چشم چپ من دچار انحراف شد كه به اين دليل تنها 40 درصد بينايي دارم. تا سه سال قبل انحراف چشم حالت متحرك داشته و در حال حاضر به شكل انحراف چشم ثابت درآمده است. آيا انجام عمل جراحي احتمال برگشت بينايي را به وجود خواهد آورد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ ۱۷:۱۱:۱۴