ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • پای راستم خم نمیشود

    مدتی است پای سمت راست بنده بیشتر از ناحیه زانو درد می‎کند طوری که به سختی قادر به خم و راست کردن پای خودم هستم و در نشستن مشکل دارم. چه باید کنم؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ ۱۵:۵۸:۱۵
  • دلیل بوی بد دهان چیست؟

    بوی بد دهان از چیست در حالی که به موقع مسواک می‏زنم و بهداشت را رعایت می‏کنم. همیشه پشت حلقم مایع سفیدرنگی به خاطر سینوزیت وجود دارد. آیا دلیل بوی بد دهان می‎تواند باشد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ ۱۵:۵۵:۰۵
  • شبها سینه ام خس خس میکند

    42 سالم است. مدتی هست شب‏ها سینه‎ ام خس خس می‎کند و خلط سفیدرنگ زیاد از گلویم بیرون می ‎آید. آب بینی ‌ام هم لزج شده است. سیگاری هستم قبلا یکبار عفونت کمی ریه‎ ام گرفت و پشت دو کتفم درد زیادی داشت و عفونت بهبود پیدا کرد. چه درمانی را توصیه می‌کنید؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ ۱۵:۵۲:۰۰
  • علت دندان قروچه چیست؟

    دخترم 11 ماهه است و دندان قروچه می‌کند دلیلش چیست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ ۱۵:۴۹:۵۳
  • دستم ضرب دیده و با فیزیوتراپی هنوز خوب نشده

    مردی 73 ساله هستم. حدود 6 ماه پیش سخت به زمین خوردم و دست راستم زیر تنه‌ام ماند و به شدت ضرب دید. همه گفتند در اثر مرور زمان و فیزیوتراپی با ورزش خوب خواهد شد، گرچه به تدریج خیلی بهتر شده است ولی هنوز به حالت عادی برنگشته. چه باید بکنم؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ ۱۵:۵۵:۵۹