ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • بیماری پروستات درمان قطعی دارد؟

    حدود 30 سال است كه به التهاب غده پروستات دچار هستم، آيا اين بيماري درمان قطعي دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ ۱۸:۳۶:۵۵
  • در زمستان چشمانم اشکریزی دارد

    حدود چهار سال است در فصل زمستان دچار اشك‌ريزش مي‌شوم. علاوه بر اين زماني كه وارد فضاي تاريكي مي‌شوم در قسمت انتهايي چشم راست احساس وجود جرقه‌هايي مي‌كنم. علت اين اختلالات چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ ۱۸:۳۴:۵۹
  • یک سال است جلوی چشمانم حباب می بینم

    حدود يك‌ سال است كه چند روز در ميان، هنگام نشستن، برخاستن و از مكان تاريكي وارد روشنايي شدن احساس مي‌كنم از جلوي چشمانم حباب‌هايي در حال حركتند كه بعد از مدتي از بين مي‌روند و با مصرف قرص‌هاي ويتامين ب اين حالات از بين مي‌رود و با قطع مصرف داروها دوباره نمايان مي‌شوند. علت و راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ ۱۸:۳۲:۲۱
  • راه درمان گلمژه چیست؟

    مدتي است كه چشم راستم گل‌مژه زده و با كمپرس آب گرم بهبود پيدا مي‌كند اما مجدد، دچار گل‌مژه مي‌شوم با اين تفاوت كه ابتدا پلك بالا بوده و با مرور پلك پائين هم مبتلا شده است. راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ ۱۸:۳۰:۲۱
  • پسرم تا دو متری را هم خوب نمی بیند

    پسر 24 ساله‌اي دارم كه از سن چهار سالگي به عارضه مادرزادي اشتارگارت مبتلاست و اجسام را حتي تا فاصله دو متري به خوبي نمي‌بيند، اين عارضه در اقوام وجود ندارد. آيا راه‌ درماني وجود دارد؟ آيا سلول‌هاي بنيادي در اين خصوص كمك‌كننده است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ ۱۸:۲۸:۱۹