ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • صبحها جلوی چشمم هاله ای احساس میکنم

    حدود 10 سال است كه از عينك استفاده مي‌كنم و شماره چشم‌هايم افزايش پيدا كرده. مدتي است كه چشم‌هايم دردناك و دچار سوزش شده و با مشاهده تلويزيون و انجام خياطي، چشم‌هايم قرمز مي‌شوند، صبح‌ها نيز احساس مي‌كنم هاله‌اي جلوي چشم‌هايم را پوشانده است كه پس از 30 دقيقه برطرف مي‌شود. راه درمان اين حالات چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۷:۲۰:۳۸
  • دختر دو ساله‌ام انحراف چشم دارد

    دختر دو ساله‌اي دارم كه به انحراف چشم مبتلاست. پزشكان استفاده از عينك و در صورت بهبود نيافتن عمل جراحي را توصيه كرده‌اند. آيا اين نظريه درست است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۷:۱۹:۰۹
  • شبها برای رانندگی مشکل دید دارم

    از سن هفت سالگي چشمان ضعيفي داشته‌ام با افزايش سن، چشمانم ضعيف‌تر نيز شده‌اند. حدود شش سال است كه از عينك استفاده مي‌كنم. شب‌ها و در حين رانندگي، قدرت ديد پائيني دارم، آيا با انجام عمل ليزيك بهبودي حاصل مي‌شود؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۷:۱۷:۲۴
  • بعد از عمل آب مروارید بینایی چشم پدرم کم شد

    پدر 71 ساله‌اي دارم كه حدود 23 سال پيش، عمل آب مرواريد انجام داده است و از آن زمان به بعد، عصب‌هاي قرنيه چشمش آسيب‌ديده و قدرت بينايي‌اش كاهش يافته است. آيا با توجه به پيشرفت علم، راه درماني وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۷:۱۵:۰۹
  • امکان باروری طبیعی ندارم

    از دوران كودكي بيضه سمت راستم داخل شكم قرار داشته، آزمايش‌هاي انجام شده نشان‌دهنده اين بوده كه باروري به روش طبيعي امكان‌پذير نيست. آيا باتوجه به شرح حال مطرح شده، سلامتي‌ام را خطري تهديد مي‌كند؟ چگونه باروری امكان‌پذير است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ ۱۸:۳۹:۵۶